  • Data: 2013-09-16 09:39:53
    Temat: Re: Brak miejsca w Dowodzie Rejestracyjnym na pieczątki
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-16 09:02, AZ pisze:
    (...)
    > Mi tylko chodzilo o to Twoje "statystycznie", mogles napisac jak ja, ze
    > Ci sie wydaje skoro zadnej statystyki do tego nie masz :-)

    Pozwolisz, że to ja będę decydował jak będę pisać, a co do statystyki
    - skąd możesz wiedzieć, że takowej nie posiadam, nie widziałem, nie
    ma? A wiem - pewnie Ci się wydaje:>

    > Mialem zarejestrowany w W-wie, teraz mam u siebie.

    Znaczy miałeś nieprzerejestrowany.

    > Nie mam czasu ani ochoty biegac do urzedu miasta meldowac sie czasowo
    >a pozniej w WK prosic o wpis w DR.

    Wiedziałem - kolejny dorabiający ideologię.

    > Pytanie czy znajdziesz :-)

    Spokojna głowa - szukanie po stodołach, zenexach czy innych
    zagłębiach papieroplastyki mnie nie interesuje i większość
    ludzi do tego się przekonała. Na miejscu to chociaż można
    po drodze podjechać, a wycieczka krajoznawcza (kosztowna) w celu
    obejrzenia szrota to zbytek szczęścia. Inaczej wygląda sytuacja
    przy poszukiwaniu rzadkich marek/modeli, ale to już inna para
    kaloszy.