  • Data: 2013-09-16 09:02:23
    Temat: Re: Brak miejsca w Dowodzie Rejestracyjnym na pieczątki
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-09-13, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Może wydaje Ci się bardziej prawdopodobne, ale jeżeli już
    > czepiasz się statystyki, to musiałbyś się sprawdzić jak wygląda
    > 'zagęszczenie' poszczególnych powiatów itd.
    > Co do samego czepiactwa - napisałem jednak coś innego niż sugerujesz.
    > Co do powiatów - "Śmiem twierdzić, że raczej nie w dużej większości, a
    > wręcz w mniejszości.". Co do statystyki - "Do tego niestety jest
    > faktem, że samochody w dużych miastach/aglomeracjach są w lepszym
    > stanie niż na tzw. "prowincji".

    Mi tylko chodzilo o to Twoje "statystycznie", mogles napisac jak ja, ze
    Ci sie wydaje skoro zadnej statystyki do tego nie masz :-)

    > To zależy - Ty swój już przerejestrowałeś?

    Mialem zarejestrowany w W-wie, teraz mam u siebie. Nie mam czasu ani
    ochoty biegac do urzedu miasta meldowac sie czasowo a pozniej w WK
    prosic o wpis w DR.

    Pytanie czy znajdziesz :-)

    --
    Artur