  • Data: 2013-09-16 13:16:53
    Temat: Re: Brak miejsca w Dowodzie Rejestracyjnym na pieczątki
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-16 09:58, AZ pisze:
    > On 2013-09-16, Artur Maśląg <n...@w...pl> wrote:
    (...)

    > Czyli jak zwykle teorytyzujesz?

    Co było moim zdaniem to napisałem, co a jest faktem - też napisałem.
    Co jest faktem możesz sobie nawet sam sprawdzić organoleptycznie,
    później wziąć rocznik statystyczny i policzyć. Samemu.

    > To nie jest dorabianie ideologi tylko fakty. Jak masz umowe najmu na rok
    > to co roku masz 2 wizyty - w UM po meldunek czasowy z nowa umowa i WK
    > po nowy wpis w DR - pisze to z doswiadczenia a nie wymyslania, mowa tutaj
    > o Ochocie w W-wie.

    Rejestracja pojazdu spokojnie możesz przeprowadzić w miejscu
    zamieszkania. Być może trochę walki to będzie wymagało z WK, ale
    im więcej osób będzie tak postępować tym będzie normalniej.

    > Nikt nie mowi o szukaniu po stodolach. Po prostu czasami sie trafia
    > w miescie w sasiednim powiecie i 50km to nie jest jakis kosmos zeby
    > podjechac.

    Aha, najpierw się czepiasz statystyki, a teraz nagle piszesz, że
    *czasami* się trafia coś w sąsiednim powiecie.