  • 11. Data: 2011-08-27 10:59:20
    Temat: Re: Boje w sądzie z firmą ubezpieczeniową zakończone
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello MarcinJM,

    Saturday, August 27, 2011, 9:28:31 AM, you wrote:

    > To nie do konca jest prawda

    W przypadku OC? Możesz wyjaśnić?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 12. Data: 2011-08-27 11:04:02
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 27 Aug 2011 10:05:08 +0200, michawar napisał(a):

    > Ta firma to warta. Jak poszukacie w archiwum to pisałek kiedyś takiego
    > posta: "Proszę nie ubezpieczajcie się w Warcie".

    A to normalka. Na Wartę tylko prawnik.

    --
    ___________ (R)

  • 13. Data: 2011-08-27 11:46:23
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    > W przypadku OC? Możesz wyjaśnić?

    Wlasnie nie. Patrze co napisalem i sam nie wiem o co mi chodzilo. Brak
    kofeiny we krwi.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 14. Data: 2011-08-27 11:58:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 27 Aug 2011 10:59:20 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > W przypadku OC? Możesz wyjaśnić?

    Koszt naprawy nie może przekroczyć wartości odtworzeniowej przedmiotu.

    --
    ___________ (R)

  • 15. Data: 2011-08-27 12:01:01
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > (..)
    >
    > To nie do konca jest prawda

    Nie jest to przypadkiem tak, że jeśli samochód ma udokumentowaną historię
    napraw na zamiennikach, przynajmniej te jego elementy, które już były
    zamiennikami, mogą być przez ubezpieczyciela uczciwie naprawione na
    zamiennikach?

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 16. Data: 2011-08-27 12:06:22
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-08-27 10:02, michawar pisze:

    > Powyżej 100% wartości pojazdu to jest szkoda całkowita. Mówimy o naprawach na
    > częściach oryginalnych których wartość nie przekracza 100% wartości pojazdu.
    > Tak jest przy szkodach likwidowanych z oc sprawcy.
    Przy szkodach likwidowanych z OC nie istnieje pojęcie szkody całkowitej.
    Zapamiętajcie sobie to raz a dobrze.
    Istnieje oczywiście ograniczenie, że koszt naprawy nie powinien
    przekroczyć wartości odtworzeniowej pojazdu. Ale nie ma to nic wspólnego
    ze "szkodą całkowitą" znaną z AC

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 17. Data: 2011-08-27 12:12:39
    Od: PH <p...@...ustach.pl>

    > A to normalka. Na Wartę tylko prawnik.

    Oni to mają chyba w "difolcie" ;-)

    Na trzy moje sprawy, trzy razy skończyło się w sądzie.
    Trzy razy sąd mi przyznał rację i na żadnej z rozpraw nie pojawił się
    nikt od ubezpieczyciela.

    Teraz pytanie, ilu poszkodowanych odpuszcza?

    W sumie pewnie i tak ubezpieczyciel wychodzi na swoje.

  • 18. Data: 2011-08-27 13:21:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 27 Aug 2011 12:12:39 +0200, PH napisał(a):

    > Na trzy moje sprawy, trzy razy skończyło się w sądzie.
    > Trzy razy sąd mi przyznał rację i na żadnej z rozpraw nie pojawił się
    > nikt od ubezpieczyciela.
    >
    > Teraz pytanie, ilu poszkodowanych odpuszcza?

    Tylu, że im się opłaca.

    --
    ___________ (R)

  • 19. Data: 2011-08-27 13:21:56
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 27 Aug 2011 12:06:22 +0200, BartekK napisał(a):

> [...]
    > Istnieje oczywiście ograniczenie, że koszt naprawy nie powinien
    > przekroczyć wartości odtworzeniowej pojazdu. Ale nie ma to nic wspólnego

    Ma wszystko wspólne - to się nazywa brak uzasadnienia ekonomicznego.

    --

  • 20. Data: 2011-08-27 13:23:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 27 Aug 2011 12:01:01 +0200, =Marcos= napisał(a):

> [...]
    > napraw na zamiennikach, przynajmniej te jego elementy, które już były
    > zamiennikami, mogą być przez ubezpieczyciela uczciwie naprawione na

    Przypadkiem jest tak, że szkoda naprawiana z OC oznacza naprawę do stanu
    nie gorszego niż przed zdarzeniem. Bardziej szczegółowych ustaleń nie ma.

    --