  • Data: 2012-01-20 11:36:34
    Temat: Re: Blokowanie lewego pasa
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2012-01-18 20:12, J.F. pisze:

    >Stolica mimo problemów komunikacyjnych jednak ma w wielu miejscach
    >prędkości dopuszczalne podniesione do 60/70/80. Policja chciała już
    >dawno, ale opór urzędników i przepisy... Jednak jest lepiej.

    A u nas w wielu miejscach nie podniesione, a ludzie i tak jezdza
    szybciej :-)

    >Wałbrzych? Nim się zaczął to już skończył - no, ale Auchan mają :)
    >Przydał się jak nas kiedyś przemoczyło w Książu :) Ba, udało mi
    >tam kupić rarytas w postaci karty CF (Czesi polegli ;) )

    Tym niemniej w latach 90-tych "narzekalem" na kierowcow z Walbrzycha,
    ktorzy na zwyklych drogach jechali 70 zamiast dopuszczalnego 90. Od
    wielu lat nie mam powodu narzekac - teraz wszyscy jada szybciej ..
    albo wolniej :-)

    >Da się.

    Trzeba miec mocny silnik, albo z duzym narazeniem zycia.

    >Nie ma (zresztą 120 nie wolno)

    100 tez nie wolno :-)

    > - zysk czasowy w sumie żaden, konsumpcja paliwa wyższa,

    To jezdzij 70. Strata czasowa w sumie zadna, konsumpcja znacznie
    nizsza :-)

    > a i tak trzeba zwolnić w kolejnym zabudowanych - choćby
    >było 70 jak w wielu miejscach teraz.

    Noga z gazu i predkosc spadnie.

    >Pewnie tam, gdzie musisz zwalniać, bądź wręcz przeciwnie ;)

    Znaczy sie zamiast na drogi wydali na fotoradary i to sa te obiektywne
    przyczyny ? :-)

    J.