-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer03.iad.highwinds-media.co
m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.c
om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b
-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <lnoo09$27n$1@node2.news.atman.pl> <lnpfhk$jc9$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<53a04fd1$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
<lnpllb$6np$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <lnpmkt$hro$5@dont-email.me>
<lnpnjd$cee$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <lnpv41$qpj$1@dont-email.me>
<lnq93i$42o$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <lnq9d6$qpj$12@dont-email.me>
<lnq9i5$57h$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <lnq9ku$qpj$14@dont-email.me>
<lnqa4v$7hc$2@portraits.wsisiz.edu.pl> <lnqadd$qpj$16@dont-email.me>
<lnqarq$a0p$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <lnqb5o$qpj$20@dont-email.me>
<lnqbhm$cpg$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <lnqbut$qpj$22@dont-email.me>
<lnrj82$qle$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <lnrtoc$jtn$3@dont-email.me>
<lns2d9$abj$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <lo66fd$57p$1@node2.news.atman.pl>
<0...@g...com>
<53a811e8$0$2378$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
In-Reply-To: <1...@g...com>
Subject: Re: Blokady alkoholowe "na razie" dla "nietrzeźwych kierowców"!
Date: Mon, 23 Jun 2014 17:17:06 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 46
Message-ID: <53a844f3$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.113.88
X-Trace: 1403536627 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2164 83.30.113.88:55506
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3644
X-Received-Body-CRC: 231352198
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2536550
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik napisał w wiadomości
W dniu poniedziałek, 23 czerwca 2014 13:39:19 UTC+2 użytkownik J.F.
napisał:
>> >Masz problem alkoholowy �e tak bronisz na�og�w?
>> Po prostu nie uwazam 0.2 za na�og :-)
>> A Ty masz jakis problem ze tak zaciekle walczysz ?
>Zgadłeś że mam problem. Nie chciałbym być rozjechany przez nikogo.
To zacznij walczyc z trzezwymi.
Masz znacznie wieksza szanse ze cie trzezwy rozjedzie, niz pijany,
taka statystyka.
>Trzeźwy daje szansę że mnie nie rozjedzie u takiego na gazie szansy
>brak.
Wrzucasz wszystkich do jednego wora.
Stopien upojenia jest rozny, jak kto ma te 0.5 promila to ma na tyle
duza szanse cie nie rozjechac, ze w wielu krajach pozwalaja nawet na
wiecej.
Ba - jak jedzie ktos w sztok pijany, zygzakiem, to masz szanse przed
nim uciec.
Przed trzezwym piratem nie uciekniesz - za szybki jest :-)
>Tramwajarz który zabił kilka osób był rano sprawdzany w zajezdni
>zanim wyjechał. Wódkę kupił w czasie pracy i się nachlał aż przestał
>panować nad >sytuacja. Jak by miał w tramwaju dmuchadełko to najwyżej
>by korek na 5 minut zrobił.
na pol godziny powiedzmy, ale owszem - bezpieczniej.
Tylko co - ma dmuchac przed ruszeniem z przystanku ? W sumie moglby.
Ale jakby sie urzadzenie popsulo, to korek na dwie godziny. A jak ich
jezdza setki, to na pewno sie kiedys popsuje.
No i .. skoro tramwajarz moze w pracy, to czemu nie taka blokada w
KAZDYM aucie osobowym.
>Potrzebne są kontrole trzeźwości. Jak ilość wypadków w stanie
>wskazującym spadnie do zera to można podnosić limity.
A nie wystarczy ze spadnie do poziomu ilosci wypadkow po trzezwemu ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.06.14 18:20 J.F.
- 24.06.14 00:24 Gotfryd Smolik news
- 24.06.14 00:58 J.F.
- 24.06.14 01:07 k...@g...com
- 24.06.14 01:07 Gotfryd Smolik news
- 25.06.14 13:18 Trybun
- 25.06.14 22:42 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=