  • Data: 2009-07-24 21:43:29
    Temat: Re: Binarna kopia karty CF
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Pszemol napisał:

    > No cóż - nie będę tu głębiej w to wchodził - dla mnie natywny to
    > "wrodzony", i zasugerowałem się że chodzi o "urodzenie z windows".

    To by oznaczało, że większość ludzi prawie cały czas używa nienatywnych
    programów. Bo te "urodzone z windows" na wiele się chyba nie przydają.
    Szczerze mówiąc, po raz pierwszy spotykam się z takim kryterium
    natywności.

    > Jest jeszcze określenie "native windows application" jako przeciwieństwo
    > do aplikacji typu Visual Basic albo "managed windows application"...
    > Łatwo o nieporozumienie, ale nie jest to chyba aż tak ważne aby od
    > razu zarzucać komuś z grubej rury kłamstwo - troszku kultury, please.

    A gdzie ja z gruberj rury? Chciałem tylko wyjaśnić rzecz, która mnie
    zdumiała. Co do dalszych wyjaśnień, programy w rodzaju dd.exe zapewne
    łapią się znakomicie na określenie "native windows application". To
    prosty kod korzystający z elementarnych funkcji systemowych (dostęp do
    sektorów dysku), żadne tam "managed windows application" (cokolwiek by
    to nie miało znaczyć).

    --
    Jarek