  • Data: 2009-07-24 22:22:41
    Temat: Re: Binarna kopia karty CF
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja też nie.
    > Natomiast Ty użyłeś tego słowa oskarżając mnie bezpodstawnie.
    > Albo więc nie znasz jego znaczenia albo jesteś nieuczciwy...

    > Nie, nie zadałem sobie trudu...

    > Najprawdopodobniej używają stringu dd.exe w tekście... :-)

    Ha ha ha

    > Masz jakieś kompleksy, Zygmunciku? Co to za gierka?

    Nie mam żadnych kompleksów!
    Podtrzymuję to co napisałem wcześniej:
    Jesteś typowym niemyślącym przykładem windziarza.

    Nie dość, że dostałeś rozwiązanie na tacy, to jeszcze podskakujesz,
    pyskujesz i co gorsza, podważasz prawidłowość/sensowność rozwiązania,
    które otrzymałeś, a które jest w 100% właściwe.

    Zrób unsubscribe, nie warto takim jak ty poświęcać czas.

    Z Bogiem!

    zyga