  • Data: 2009-07-24 21:20:01
    Temat: Re: Binarna kopia karty CF
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnh6k8c9.pgp.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > A czy "natywny" to "taki, który przychodzi z systemem"? Ja zawsze
    > myślałem, że tak mówi się o programach, które tworzone były z myślą
    > o danym systemie i przy jego wykorzystaniu. Przeciwieństwem są
    > programy emulowane.

    No cóż - nie będę tu głębiej w to wchodził - dla mnie natywny to
    "wrodzony", i zasugerowałem się że chodzi o "urodzenie z windows".

    > Natywny nie jest Google Picasa for Linux (bo do pracy wymaga
    > emulowanego środowiska wine). Natywny też nie jest też FontForge for
    > Windows (bo w tym systemie działa jako emulowany z cygwin). Ale czy
    > Microsoft Office nie jest natywnym programem pod Windows, bo z nim nie
    > przychodzi? Wedle Pańskich kryteriów, tak. Ale mnie takie kryteria coś
    > nie przekonują. Szczerze mówiąc, są do bani.

    Jest jeszcze określenie "native windows application" jako przeciwieństwo
    do aplikacji typu Visual Basic albo "managed windows application"...
    Łatwo o nieporozumienie, ale nie jest to chyba aż tak ważne aby od
    razu zarzucać komuś z grubej rury kłamstwo - troszku kultury, please.