  • Data: 2009-07-24 22:21:56
    Temat: Re: Binarna kopia karty CF
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

    > A to coś jakoś przerażająco złego używać nienatywnego programu?
    > Jakiś wstyd albo grzech? :-))

    > Ja się pierwszy raz spotykam również z tym waszym :-)
    >
    > I stąd to nieporozumienie, nazwane przez małego Zygmuncika kłamstwem.

    Spieprzaj dziadu!

    > Mówiłem o Zygmuncie Zarzeckim. On nazwał mnie kłamcą bo
    > nie znałem "natywnego" dd.exe

    Nic nie mówiłeś kmiotku, pisałeś.
    Dla ciebie PAN Zygmunt Zarzecki.

    I do tego właśnie służy google!
    BTW, czy przypadkiem nie ma natywnego dd.exe?

    *NIE MA*, gdzie masz *nie zna*?

    Trzeba umieć szukać, użytkownicy windowsonly tego nie potrafią.

    > nie ma.

    Kłamiesz!
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=dd.exe

    Pierwszy wynik!