  • Data: 2010-09-03 08:11:22
    Temat: Re: Big Bajki
    Od: Bart <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Sie, 20:42, kocyk <k...@Z...pl> wrote:
    > cb1300, zrx1200, gsx1400, xjr1300
    > Ktory i dlaczego?
    > Uprasza sie o wypowiedzi wylacznie bylych uzywaczy i grzybola.
    > K.

    Witam,

    Jezdzilem na gsx1400 ale nie za duzo. Moto fajny z wygladu i jak dbany
    to raczej bezproblemowy. Jak dla mnie (185cm/80kg) to trudny w
    prowadzeniu (w porownaniu do k1200r mimo, ze masa zblizona). Atut to
    duzy schowek pod siedziskiem czego wiekszosci moto brakuje. Mimo
    niezbyt duzej mocy (jak na 1.4l pojemnosci) to powala momentem,
    spalanie miasto/trasa = 8/6l. Wg mnie trudny w manewrowaniu przy
    mniejszych predkosciach ale na trase jest super. Reszty nie znam wiec
    sie nie wypowiadam, kolega ujezdzal 2 lata cb1300 i chwalil ale jak
    wsiadl na moje k1200r to przyznal, ze jest poreczniejsze pod kazdym
    wzgledem.
    Ot tyle, moze pomoglem.

    --
    SePo... Bartek