  • Data: 2010-09-02 08:56:25
    Temat: Re: Big Bajki - streszczenie watku dla leniwych
    Od: "Hinek" <h...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kocyk" <k...@Z...pl> napisał

    > Wiesz co, ja naprawde nie moge zrozumiec dlaczego tutaj tak jest. Bawi was
    > takie podejscie do tematu?

    Ja nie jestem "Was" Tu niewiele zostalo sie z dawnego pl.rec.motocykle
    Tu mozesz sobie poczytac posty towarzystwa wzajemnej adoracji pisane
    pseudo slangiem albo jakies bzdety ze scigacza. To Zombi a nie grupa
    dyskusyjna.
    Skoro twierdzisz ze kasztanie i nic sie odemnie nie dowiedziales,
    to prosze, masz konkret:
    GSX 1400 ma najwiekszy schowek na piwo pod kanapa! O tak
    waznej rzeczy nikt jakos nie napisal :]
    Pozdr

    --
    Hinek