  • 11. Data: 2010-08-30 20:52:16
    Temat: Re: Big Bajki
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    kocyk pisze:

    > Jak bedziemy siedziec we trzech, to zaraz bedzie dookola pietnastu.
    > Ciekawa, swoja droga, rzecz.

    Ale miejsca na pudle już bedą zajęte.

    KJ

  • 12. Data: 2010-08-30 20:56:39
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    woohoo wrote:

    > Miałem uszanować 'prośbę' i się nie wypowiadać, choć bardzo nie lubię
    tego typu klauzul, ale widzę, że to jednak nie była prośba, a zakaz.
    > Toteż pozwolę sobie zapytać: wykupiłeś usenet na własność?
    > Jeżeli zależy ci na odpowiedziach kompetentnych osób, a nie potrafisz
    oddzielić ziaren o plew, to takie wątki zakładaj na forach posiadaczy
    tych maszyn, a nie tutaj.

    Oczywiscie ja wiem, ze "tutaj" to jest miejsce do pierdolenia o
    szopenie, ale jako ze kontakt z paroma wartosciowymi osobami mam tylko
    tutaj pozwole sobie, jesli wybaczysz, na ta niewielka, oftopowa prywate,
    i zapytam jednak o motocykle. Nie o lekcje kultury, nie o to gdzie
    powinienem pytac, nie o to czy jestem chamem i bucem (jestem), tylko o
    motocykle. No chyba, zebys byl grzybolem.
    K.

  • 13. Data: 2010-08-30 20:57:01
    Od: marider <m...@g...pl>

    kocyk pisze:
    > cb1300, zrx1200, gsx1400, xjr1300
    > Ktory i dlaczego?
    > Uprasza sie o wypowiedzi wylacznie bylych uzywaczy i grzybola.
    > K.

    Z innej beki - wez big GSXR 1000 K7/K8 i wymieciesz reszte z miejsca.
    Dzisiejszy pomiar K7 kumpla z hamowni (z dodatkow TYLKO carbon Yoshi TRC
    + K&N)= 182KM i 107 Nm ;)

    A na serio - XJR. Bo Yahama ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn20 + dodatki ( sprzedam )

  • 14. Data: 2010-08-30 21:07:40
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości grup
    > Pier.. chromy i posluchaj mnie: 916, spaghetti-tomato-look w malowaniu
    > forever-red.
    >
    > Kupic raz i nigdy nie sprzedac.
    >
    > Jest nas juz 2 co mysli w ta strone, ale znajdzie sie jeszcze jedno
    > miejsce :-)

    Moge byc trzeci? Tez bym chcial 916, ale nie umiem poszukac za granica, a u
    nas to tylko zolte 748 jezdzi, do tego wlasciciel tez nie chce sprzedac.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 15. Data: 2010-08-30 21:12:37
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Ivam wrote:
> [...]
    >
    > Moge byc trzeci? Tez bym chcial 916, ale nie umiem poszukac za granica,
    > a u nas to tylko zolte 748 jezdzi, do tego wlasciciel tez nie chce

    Z takich klasykow ponadczasowych ja bym bral tuono factory, zebysmy jak
    te cztery pederasty nie wygladali.
    K.

  • 16. Data: 2010-08-30 21:15:16
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-08-30 22:56, kocyk pisze:
> [...]
    > szopenie, ale jako ze kontakt z paroma wartosciowymi osobami mam tylko
    > tutaj pozwole sobie, jesli wybaczysz, na ta niewielka, oftopowa prywate,

    Ależ pytaj, tylko nie odbieraj nikomu prawa do wypowiedzi.
    Po nickach będziesz widział, które posty czytać, a które pominąć.

    --
    wo_Ohoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 17. Data: 2010-08-30 21:23:02
    Od: n...@s...com

    On Mon, 30 Aug 2010 22:52:16 +0200, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    >Ale miejsca na pudle już bedą zajęte.

    chyba W pudle.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 18. Data: 2010-08-30 21:23:21
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-08-30 23:07, Ivam pisze:

    > Moge byc trzeci? Tez bym chcial 916, ale nie umiem poszukac za granica,
    > a u nas to tylko zolte 748 jezdzi, do tego wlasciciel tez nie chce
    > sprzedac.
    Na angielskim jebaju,zazwyczaj są w dobrym stanie,pewnie do drogich
    zabawek używaja garażu i jeżdżą jak sucho czyli wcale:-)w niemcowni
    drogo:-(

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 19. Data: 2010-08-31 08:17:14
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-30 20:42:53 +0200, kocyk <k...@Z...pl> said:

    > cb1300, zrx1200, gsx1400, xjr1300
    > Ktory i dlaczego?
    > Uprasza sie o wypowiedzi wylacznie bylych uzywaczy i grzybola.

    Fsumie nie do mnie, ale może mnie z tego wontka nie wyjebiesz. Ja bym
    wziął (a byłem już 2 razy bardzo bliski) ZRX1200R (ten z oldskulową
    ofiefką). Silnik jak lokomotywa i nawet się jakoś strasznie nie psuje,
    zawias całkiem-całkiem, hample bardzo ok. Z wad - cholernie mały
    prześwit, można na krawężniku zgubić korek spustowy oleju, żadnej opcji
    na centralkę. Może i niepraktyczny, ale mnie się dalej kurewsko podoba.

    de Fresz

  • 20. Data: 2010-08-31 08:27:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-08-31, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > [...] ZRX1200R [...]
    > Silnik jak lokomotywa i nawet się jakoś strasznie nie psuje,

    Bo silnik to jest praktycznie to samo co silnik w ZZR 1200, rozni go
    praktycznie tylko - 5 biegowa skrzynia, slabszy alternator, mniej
    agresywne walki rozrzadu (niestety z ta sama wada co w ZZR, pojawiaja
    sie ubytki).

    --
    Artur
    ZZR 1200