  • 101. Data: 2010-05-03 10:50:44
    Temat: Re: Biegi a prędkość jazdy.
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-05-03 01:58, to pisze:

    > Do turlania to ja przy 55 km/h wrzucam piątkę...

    Tylko panewki stóp korbowodów i wału korbowego cierpią przy takiej
    jeździe :( ...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 102. Data: 2010-05-03 11:15:36
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message news:4bde0346$1@news.home.net.pl...

    > Turbolaaag.

    Znaczy nie umiesz jezdzic z turbo po prostu, mnie lag nigdy nie
    przeszkadzaz.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 103. Data: 2010-05-03 12:43:44
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli jesteś w stanie wsiąść w dowolny samochód (odmienny od znanego
    > sobie) i nim jeździć "bez zastanowienia", wyczuwając zarówno silnik,
    > szybkość jak i rozmiary, to gratuluję.

    a to nie jest umiejętność każdego normalnego kierowcy z jako takim
    doświadczeniem?

    Czy umiejętność prowadzenia samochodu kończy sie po przejściu do innego
    samochodu?

    Gdybym nie potrafił wejść w samochód i prowadzić go w sposob normalny i
    naturalny, to uznałbym, ze powinienem jeździć MPK/PKS/PKP albo kupić jeden
    samodchód na całe życie.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 104. Data: 2010-05-03 12:48:36
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > Nie każdy ma takie zdolności, a niektórzy znając swoje ograniczenia
    > pracują nad sobą - również zadając pytania.

    Przed skorzystaniem z toalety w czyims domu tez potrzebujesz dokladnego
    poinstruowania, z jaka sila ciagnac za spluczke i jak mocno zakrecic kran w
    umywalce?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 105. Data: 2010-05-03 12:59:50
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-05-03, Kuba (aka cita) <y...@w...pl> wrote:

    > a to nie jest umiejętność każdego normalnego kierowcy z jako takim
    > doświadczeniem?

    Popatrz jak ludzie ruszają po zapaleniu się zielonego światła i sam
    sobie odpowiedz na to pytanie :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 106. Data: 2010-05-03 13:44:04
    Od: to <t...@a...xyz>

    kamil wrote:

    > Znaczy nie umiesz jezdzic z turbo po prostu, mnie lag nigdy nie
    > przeszkadzaz.

    Do wszystkiego się można przyzwyczaić. ;)

    --
    cokolwiek

  • 107. Data: 2010-05-03 13:49:17
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    > Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:hrk3md$r5e$1@inews.gazeta.pl...

    > a to nie jest umiejętność każdego normalnego kierowcy z jako takim
    > doświadczeniem?
    Jazda tak, ale dobre prowadzenie już nie...

    > Czy umiejętność prowadzenia samochodu kończy sie po przejściu do innego
    > samochodu?
    Czyli jak np. większość swojego życia jeździłeś Matizem to wsiadasz w
    3,5t Sprintera i bez zastanowienia i cienia wątpliwości potrafisz:
    optymalnie dobrać bieg i obroty (Diesel zamiast benzyny, masa);
    ocenić drogę hamowania (różnica mas i widoczności);
    na centymetry minąć prawym lusterkiem zaparkowany samochód (różnica
    rozmiarów i widoczności);
    ocenić sytuację na drodze (różnica w widoczności);
    a sytuacji podbramkowej zareagujesz przeciwnie niż dotychczas (RWD
    zamiast FWD)...

    Masz albo wybitny talent, albo brak samokrytycyzmu w stosunku do siebie...

    > Gdybym nie potrafił wejść w samochód i prowadzić go w sposob normalny i
    > naturalny, to uznałbym, ze powinienem jeździć MPK/PKS/PKP albo kupić
    > jeden samodchód na całe życie.

    Czyli NIGDY nie zdarzyło by Ci się w takiej sytuacji (odmienny samochód)
    zadławienie silnika, czy jazda na zbyt wysokich obrotach, ostrożne i
    wieeeeelkim zapasem wprowadzanie auta w ciasne miejsca itd...?

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 108. Data: 2010-05-03 14:05:31
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-05-02 18:34, Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:

    > V6 co ma 3 cylindry... brawo. Czytasz czasem co piszesz ? ;)

    Tak się kończy bezmyślne wklejanie :p
    3 cylindry ma wersja cywilna :)

  • 109. Data: 2010-05-03 14:06:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message news:4bdeb704$1@news.home.net.pl...

    > Do wszystkiego się można przyzwyczaić. ;)

    Otóż to... Ja się nie chciałem przyzwyczajać i kupiłem auto
    z większym silnikiem dużej mocy bez żadnego turbo... :-)

    Trzeba sobie uzmyslowic, ze turbo to jednak proteza...
    Proteza aby wycisnac wiecej koni z malego silniczka.
    Jest to kompromis pomiedzy wymaganiem malej pojemnosci
    przez warunki nietechniczne a jednak proba wycisniecia
    mimo to wiecej mocy z silnika. Autem bez turbo lepiej
    sie po prostu jezdzi. Silnik pracuje plynnie i kulturalnie...

    Przejechalem sie autami z turbo i bez turbo i wybor byl prosty.

  • 110. Data: 2010-05-03 14:09:47
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    > Masz albo wybitny talent, albo brak samokrytycyzmu w stosunku do siebie...

    Raczej to drugie + modną "pewność siebie",
    czego skutki zwykle można rano znaleźć
    w rubryce "Wypadki" ...

    Pzdr

    JKK