eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBiegi a prędkość jazdy. › Re: Biegi a prędkość jazdy.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Biegi a prędkość jazdy.
    Date: Mon, 3 May 2010 07:06:12 -0500
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 19
    Message-ID: <hrmed6$ne3$1@news.onet.pl>
    References: <4bdd38af$0$17101$65785112@news.neostrada.pl><hrjfdi$u0v$1@news.onet.pl>
    <4bdd427c$0$17090$65785112@news.neostrada.pl><hrk1ih$l17$1@inews.gazeta.pl>
    <4bdd8bae$1@news.home.net.pl><h...@p...onet.pl><s...@c...luftbrandzlung.org><4bde0346$1@news.home.net.pl>
    <hrm47q$m2k$1@inews.gazeta.pl> <4bdeb704$1@news.home.net.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    NNTP-Posting-Host: adsl-76-223-240-139.dsl.emhril.sbcglobal.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1272888550 24003 76.223.240.139 (3 May 2010 12:09:10 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 3 May 2010 12:09:10 +0000 (UTC)
    ďťżMessage-ID: <h...@p...onet.pl>
    X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
    In-Reply-To: <4bdeb704$1@news.home.net.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2277071
    [ ukryj nagłówki ]

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message news:4bdeb704$1@news.home.net.pl...
    > kamil wrote:
    >
    >> Znaczy nie umiesz jezdzic z turbo po prostu, mnie lag nigdy nie
    >> przeszkadzaz.
    >
    > Do wszystkiego się można przyzwyczaić. ;)

    Otóż to... Ja się nie chciałem przyzwyczajać i kupiłem auto
    z większym silnikiem dużej mocy bez żadnego turbo... :-)

    Trzeba sobie uzmyslowic, ze turbo to jednak proteza...
    Proteza aby wycisnac wiecej koni z malego silniczka.
    Jest to kompromis pomiedzy wymaganiem malej pojemnosci
    przez warunki nietechniczne a jednak proba wycisniecia
    mimo to wiecej mocy z silnika. Autem bez turbo lepiej
    sie po prostu jezdzi. Silnik pracuje plynnie i kulturalnie...

    Przejechalem sie autami z turbo i bez turbo i wybor byl prosty.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: