  • 1. Data: 2010-05-01 19:42:36
    Temat: Re: Obciera po dziurze
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Co to może być i ile mnie będzie kosztować?
    Czy Ty normalny jesteś ze o coś takiego pytasz? Tak z ciekawości zapytałem. W
    zawieszeniu i układzie hamulcowym jest z kilkadziesiąt części na jedno koło.
    Każda się mogła uszkodzić, urwać, poluzować. Milion kosztuje naprawa. Jedz do
    mechanika to będziesz wiedział co się popsuło i ile kosztuje naprawa.

  • 2. Data: 2010-05-01 19:49:30
    Temat: Obciera po dziurze
    Od: colidar <c...@w...wp.pl>

    Witam

    Jadąc polską drogą (tu brzydkie wyrazy) musiałem wpaść w tę tysięczną
    dziurę, która przepełniła czarę goryczy, i nagle na tej poharatanej
    drodze, przy prędkości nie wiekszej niż 30 km/h, przy hamowaniu włączył
    mi się ABS (sucha nawierzchnia, temp. plus 18), chyba zgłupiał od tych
    mikrowybojów.

    Odtąd przy hamowaniu pojawia się tarcie czegoś o tyle koło, nasilające
    się wraz ze spadkiem prędkości aż do całkowitego zatrzymania. Jeździć
    się da, ale się nie da, bo cholery można dostać.

    Co to może być i ile mnie będzie kosztować? (Mondeo kombi 1.6 benzyna
    1995 rok). Pytam tu, bo z okazji świąt przez tydzień wszystko jest teraz
    pozamykane.

    PZDR
    --
    http://maciejochocki.blogspot.com/

    Jeżeli teoria względności okaże się prawdziwa, to Niemcy nazwą mnie
    wielkim Niemcem, Szwajcarzy Szwajcarem, a Francuzi wielkim uczonym.
    Jeżeli natomiast teoria względności okaże się błędna, wtedy Francuzi
    nazwą mnie Szwajcarem, Szwajcarzy Niemcem, a Niemcy Żydem.
    A. Einstein

  • 3. Data: 2010-05-01 19:57:07
    Od: colidar <c...@w...wp.pl>

    colidar pisze:
> [...]
    >
    > Co to może być i ile mnie będzie kosztować? (Mondeo kombi 1.6 benzyna
    > 1995 rok). Pytam tu, bo z okazji świąt przez tydzień wszystko jest teraz

    I jeszcze takie, może głupie pytanie, ale nie znam się:
    czy tego typu naprawy pokrywa Auto Casco?

  • 4. Data: 2010-05-05 16:56:41

    Tak, ale lepiej skorzystać z OC zarządcy drogi :).