eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBiegi a prędkość jazdy. › Re: Biegi a prędkość jazdy.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.gigane
    ws.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!p2g2000yqh.googlegroups.com!not-fo
    r-mail
    From: jacek2v <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Biegi a prędkość jazdy.
    Date: Mon, 3 May 2010 23:56:26 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 22
    Message-ID: <4...@p...googlegroups.com>
    References: <4bdd38af$0$17101$65785112@news.neostrada.pl>
    <hrk17g$k59$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77.254.191.154
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1272956187 1112 127.0.0.1 (4 May 2010 06:56:27 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 May 2010 06:56:27 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: p2g2000yqh.googlegroups.com; posting-host=77.254.191.154;
    posting-account=eZNabgoAAAATP5GyCUr-uXZ_s7vjxVeX
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US) AppleWebKit/533.2 (KHTML,
    like Gecko) Chrome/5.0.342.9 Safari/533.2,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2277276
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2 Maj, 16:13, "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> wrote:
    > W dniu 2010-05-02 10:32, Kierowca pisze:

    > Najlepiej sam sprawdź - jadąc poziomą droga zobacz przy jakich
    > prędkościach na poszczególnych biegach masz 2000 obrotów i jakie masz
    > obroty przy tej samej prędkości przy biegu o 1 niższym.
    > Czyli jadąc na 2 biegu i mając 3400 przy 50 km/h na 3 biegu masz właśnie
    > 2000 obrotów - więc 3400 jest odpowiednimi obrotami do zmiany z 2 na
    > 3... ro samo z 4 i z 5 - granice obrotów będą zresztą podobne.
    >

    Dorzuciłbym by pamiętać o tym, że zależnie jak szybko potrafisz/lubisz
    zmieniać biegi powinieneś trochę bardziej/mnie wkręcać silnik przed
    zmianą by zbytniego spadku obrotów i szarpania nie doświadczyć. Czyli
    zmieniasz szybko mniej wkręcasz.

    Pzdr.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: