  • 91. Data: 2010-05-03 00:56:52
    Temat: Re: Biegi a prędkość jazdy.
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-05-02 22:42:57 +0200, "Pszemol" <P...@P...com> said:

    > "Kierowca" <a...@m...pl> wrote in message
    >
    > Naprawdę?? A to ciekawe...

    W mercedesach były takie śmieszne znaczki:

    <http://img404.imageshack.us/i/22724390.jpg/>

    --
    Bydlę

  • 92. Data: 2010-05-03 00:57:10
    Od: to <t...@a...xyz>

    Jacek Rudowski wrote:

    > A z jakiego konkretnie powodu?

    Turbolaaag.

    --
    cokolwiek

  • 93. Data: 2010-05-03 01:02:09
    Temat: Re: Biegi a prędko?ć jazdy.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 02 May 2010 22:37:22 +0200, Olek wrote:

    >odcięcie to pewnie przez żabie udka w dolocie :)

    jakos tak dwa literki na dwojce bardzo szybko sie rozpedzaja do 7000
    rpm :-)

    J.

  • 94. Data: 2010-05-03 01:49:23
    Temat: Nubira :-) [Re: Biegi a prędkość jazdy.]
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Pszemol" wrote:
    > p.s. Cienka ta Twoja nubira...

    http://www.youtube.com/watch?v=TzNAhjfO7aY

    To jest fajna nubira. :D

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 95. Data: 2010-05-03 01:58:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Znane mi samochody mają tak zestopniowane skrzynie, że do turlania się
    > można zapiąć czwórkę przy ok. 55km/h i piątkę przy około 75km/h.
    > Oczywiśćie sensowne przyspieszanie to dwa biegi niżej...

    Do turlania to ja przy 55 km/h wrzucam piątkę...

    --
    cokolwiek

  • 96. Data: 2010-05-03 01:59:01
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Kierowca" wrote:
    > Ale jakie są istotne różnice między 207 a 206? Możesz krótko napisać?

    Dane katalogowe:

    P. 206 1.4i:
    Masa auta: 1016kg
    Do setki człapie się w: 13.1s
    Max prędkość zamulania lewego pasa: 173km/h

    P. 207 1.4i:
    Masa auta: 1213kg, czyli P. 206 + średnio grubych kumpli
    Do setki zamula w: 15.6s (omfg...)
    Max prędkość irytowania kierowców na lewym pasie: 167km/h

    Koniec danych katalogowych.

    Konkluzja:
    Z takimi osiągami powinno się kręcić silnik do odcięcia, żeby nie wywołać
    białej gorączki u tych z tyłu. ;-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 97. Data: 2010-05-03 02:16:33
    Temat: Re: Biegi a prdko jazdy.
    Od: Rafa <n...@d...com>

    to wrote:

    > Turbolaaag.

    Dlatego trzeba miec 2 turbiny ;]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 98. Data: 2010-05-03 02:21:36
    Od: to <t...@a...xyz>

    Rafa? Grzelak wrote:

    > Dlatego trzeba miec 2 turbiny ;]

    Wolałbym jakiś big-block V8. Niestety mam tylko V6. :(

    --
    cokolwiek

  • 99. Data: 2010-05-03 02:35:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jacek Rudowski" <ami@_usunto_wkurw.org> wrote in message

    > A z jakiego konkretnie powodu?

    Bo moc nie zależy płynnie od pedału gazu tylko
    masz skokowy przyrost mocy gdy wskoczy Ci turbo.

    Jeździłem 2-litrowym 4-cyl VW "CC" z turbo niedawno
    i musiałbym się dosyć długo przyzwyczajać do tego
    "kopa" co to wskakuje dopiero przy pewnych obrotach...

    Zamiast VW CC kupiłem Acurę TL-S co ma 3,5 litrowy
    silnik V6 i 286 koni - bez żadnego turbo... i to lubię.

  • 100. Data: 2010-05-03 10:26:03
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Konkluzja:
    > Z takimi osiągami powinno się kręcić silnik do odcięcia, żeby nie wywołać
    > białej gorączki u tych z tyłu. ;-)

    No to teraz pochwal się czym Ty jeździsz,
    i jakie Faktyczne (po uwzględnieniu zęba czasu)
    osiągi ma ta Twoja rakieta.

    Pzdr

    JKK