  • Data: 2010-12-16 05:25:59
    Temat: Re: Bicie
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    begin Tomasz Pyra

    > Te dwa komplety 16" sprawdzane były na tych samych felgach, czy róznych?
    > Jeśli tych samych, to pewnie któraś z felg krzywa.

    Mam dwa komplety 16" felgi i dwa komplety 16" opon (zimowe, letnie).

    > Z jakiś abstrakcyjnych pomysłów to sprawdź czy na tych 16" jest trochę
    > miejsca między zaciskiem a naklejanymi ciężarkami.

    Praktycznie nie ma, ale nic nie ociera.

    > No i jest jeszcze kwestia ET felg - to potrafi różne dziwne zjawiska
    > powodować, ale raczej nie bicie.

    ET jest taki jak powinien być, nie jestem zwolennikiem eksperymentowania
    z tym parametrem.

    > Te R18 to pewnie letnie były, a R16 zimówki - na pewno wyeliminowałeś
    > jakiś śnieg, albo wodę zamarzającą w zakamarkach felgi?

    Tak, wstawiłem auto do ocieplanego garażu na cały dzień i nic to nie
    zmieniło...

    --
    ignorance is bliss