  • Data: 2010-12-16 11:29:35
    Temat: Re: Bicie
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    news:4d09e28f$0$27028$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Tomasz Pyra

    > Ale letnie 16" też chyba biły... (inne opony, inne felgi) Chyba pojadę
    > gdzieś, gdzie mają dobrą wyważarkę, może to coś da.

    A weź przejedź się na jakiś odcinek idelnie równy (jakiś nowy czysty asfalt
    albo coś podobnego) i jedź bardzo wolno ( u mnie z prędkością mniejszą niż
    prędkość auta na 1 biegu bez dodawania gazu). Ja wyczuwam wtedy u siebie
    leciutkie kołysanie auta za co jeszcze nie wiem co winić - felgi lub opony
    ale napewno nie złe wyważenie. Mam zamiar to sprawdzić po kupnie za rok
    nowych opon. Przy większych prędkościach też mam leciutkie wibracje ale są
    na tyle małe że da się wytrzymać.