  • 21. Data: 2011-07-02 01:34:50
    Temat: Re: Biały Bór - blokada odcinka drogi w nawigacjach ;)
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-02 01:33, Bydlę pisze:

    > A są trupy?
    > (serio pytam)

    Jeszcze nie było, dzięki bogowi twarogowi. Były jednak
    uszkodzenia "powyżej 7 dni".

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 22. Data: 2011-07-02 02:01:08
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-07-01 21:43, jerzu pisze:

    > Jedynym rozsądnym wyjściem jest zabranie uprawnień do kontroli
    > prędkości strażom miejski i gminnym. Wiem, nie da się.

    A niech sobie nawet kontrolują.
    Ważne żeby kasa nie trafiała do tej gminy.

    Bo teraz to gmina jest sobie sterem, żeglarzem i okrętem - wszystkimi
    trzema rodzajami władzy, które powinny być rozdzielone.

    To jest po prostu definicja systemu kryminogennego - instytucja która
    powinna stać na straży prawa ma żywotny interes w tym żeby prawo było
    łamane.

    Wystarczy przeciąć pętlę przepływu kasy w jakimkolwiek miejscu i już
    będzie dobrze.

  • 23. Data: 2011-07-02 10:51:02
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-02 01:34:50 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> said:

    > Jeszcze nie było, dzięki bogowi twarogowi.

    Może więc nie jest tak źle z młodzieżą w tamtym miejscu?
    :-)

    > Były jednak uszkodzenia "powyżej 7 dni".

    Tak, jak w innych miejscach?

    (nie jestem zwolennikiem "chronienia młodzieży poprzez jej
    niedukowanie", optuję za "uczcie się, co może zrobić wam krzywdę, bo
    bez tego łacno możecie po prostu odwalić kitę")

    --
    Bydlę

  • 24. Data: 2011-07-02 17:33:12
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-02 10:51, Bydlę pisze:

    > (nie jestem zwolennikiem "chronienia młodzieży poprzez jej
    > niedukowanie", optuję za "uczcie się, co może zrobić wam
    > krzywdę, bo bez tego łacno możecie po prostu odwalić kitę")

    Czyli hasać stówą pod oknami szkoły, co by gówniarstwo przez
    okno podczas lekcji geografii dokładnie widziała jak rozchlapuje
    się człowiek wbiegający na pasy :)

    Słusznie :) Ni "egzekwować" przepisów w takim miejscu. Stanąć
    pod znakiem koniec zabudowanego w lesie i chronić drzewa :)

  • 25. Data: 2011-07-02 22:37:14
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-02 17:33:12 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> said:

    > Czyli hasać stówą pod oknami szkoły,

    Nie, to twoja koncepcja. Napisałem coś innego.
    :-)

    > co by gówniarstwo przez okno podczas lekcji geografii dokładnie
    > widziała jak rozchlapuje się człowiek wbiegający na pasy :)

    Co? Na lekcji w oknach wiszą i gapią się na jezdnię? Toż to nie szkoła,
    a lupanar jaki...

    > Słusznie :)

    IMO tak, ale świat idzie w kierunku: Polecimy Kononowiczem I Zakażemy
    Wszystkiego, Wszędzie Postawimy Radary, Zakazy, Słupki, Łańcuchy,
    Bariery I Garby, Zamiast Uczyć...

    > Ni "egzekwować" przepisów w takim miejscu.

    Znowu - twój pomysł. Niczego takiego nie napisałem.

    > Stanąć pod znakiem koniec zabudowanego w lesie i chronić drzewa :)

    Nie. Uczyć szczylutników, że jeśi wbiegną na jezdnię, to prawdopodobnie
    nie dobiegną.
    Jeśli wsadzą palce do kontaktu, to po odtańczeniu breakedance już ńie
    wsadzą niczego i nikomu.
    Coś jak z Eskimosami, (tfu! to teraz zakazane tak samo jak nazywanie
    Cyganów Cyganami czy Murzynów Murzynami) coś jak z Innuitami - uczą swe
    dzieci w pierwszym rzędzie, że żółtego śniegu się nie je. I to działa...

    Bydlę

  • 26. Data: 2011-07-03 01:34:46
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-02 22:37, Bydlę pisze:

    > Co? Na lekcji w oknach wiszą i gapią się na jezdnię? Toż to nie
    > szkoła, a lupanar jaki...

    Ja w zoo się nie uczył, a obserwacje pozaokienne miał opanowane ;)

    > Znowu - twój pomysł. Niczego takiego nie napisałem.

    Napisałeś ;P

    > Nie. Uczyć szczylutników, że jeśi wbiegną na jezdnię, to
    > prawdopodobnie nie dobiegną.

    A nie uczyć, że zabudowany, to takie miejsce, gdzie nie musisz
    mieć oczu do okoła głowy ? Zara dojdzie do tego, że będziemy
    dzieci uczyć, że po wyjściu z bloku ma nie zamykać drzwi by móc
    spierdolić przed każdym nożownikiem co stoi bramę obok.

  • 27. Data: 2011-07-03 09:02:24
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-03 01:34:46 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> said:

    > Ja w zoo się nie uczył, a obserwacje pozaokienne miał opanowane ;)

    Gdy mnie edukowano wyglądanie przez okno karano bardzo surowo i słusznie.
    Tzn. po latach ci od wyglądania mówili, że gdyby wtedy przyłożyli się
    do nauki itd.
    ;-)

    > Napisałeś ;P

    Nie, zacytuj, ale przedtem przeczytaj raz jeszcze.
    :-)

    > A nie uczyć, że zabudowany, to takie miejsce, gdzie nie musisz mieć
    > oczu do okoła głowy ?

    No właśnie w tym rzecz, że nie! Takie uczenie powoduje zanik
    odpowiedzialności za swoje czyny, bo "przecież tam stoi znak, więc nie
    muszę myśleć!".
    ;>

    > Zara dojdzie do tego, że będziemy dzieci uczyć, że po wyjściu z bloku
    > ma nie zamykać drzwi

    Jeśłi jest ze wsi, to tak.
    Obserwuję to w wielu miejscach - tak jak na wsi, latem drzwi muszą być
    otwarte na oścież (ponieważ latem na wsiach śmierdzi, a zimą nie,
    możnaby dojść do ekstremalnego wniosku, żegdyby latem nie witrzyli,
    to... ;-)).

    > by móc spierdolić przed każdym nożownikiem co stoi bramę obok.

    ???
    Ma, przed wejściem na jezdnię, po której poruszją się pojazdy o masie
    od tony w górę (nie czepiaj się tej tony, pls), z prędkością różną od
    zera, popatrzeć, czy nie wlezie pod taki pojazd, bo może strzelić
    kopytami o kalendarz...
    ;>

    --
    Bydlę

  • 28. Data: 2011-07-03 14:27:45
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-03 09:02, Bydlę pisze:

> [...]
    > prędkością różną od zera, popatrzeć, czy nie wlezie pod taki
    > pojazd, bo może strzelić kopytami o kalendarz...

    Mawia się, że niemce to dość inteligentny naród.

    I w takim szfarcwalckim fraibórku z obserwacji mych wynikało, że
    pieszy wchodząc na przejście nie zajmował se głowy takimi
    głupotami jak upewnianie się czy nie zginie.

  • 29. Data: 2011-07-04 10:36:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Mawia się, że niemce to dość inteligentny naród.

    LOL !!!!
    Raczej mawia się dość odwrotnie.
    Karny - tak, ale nie inteligentny.

  • 30. Data: 2011-07-04 10:46:33
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-04 10:36, Cavallino pisze:

    > LOL !!!!
    > Raczej mawia się dość odwrotnie.
    > Karny - tak, ale nie inteligentny.
    Sugerujesz, że trzebabyć idiotą by podbić pół europy z "palcem w
    dupie" ?

    Pacz pan - u nas w takim razie same uczone, skoro za wojen
    walczyli między sobą.