  • 11. Data: 2011-07-01 21:22:07
    Temat: Re: Biały Bór - blokada odcinka drogi w nawigacjach ;)
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-01 21:20, jerzu pisze:

    > Od pewnego czasu nie istnieje coś takiego jak sąd grodzki.
    Oj tam oj tam , wydział karny rejonowego dojebany przez
    likwidację grodzkich do tego stopnia, że robią co mogą by naród
    się nie odwoływał :)

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 12. Data: 2011-07-01 21:23:16
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 01 Jul 2011 19:55:46 +0200, Czarek Daniluk
    <"czarek#$#"@nospamcedaniluknospam.com> wrote:

    >Dlatego zamiast bez Biały Bór pojechałem z Koszalina w kierunku Słupska,
    >potem na Bytów, Kościerzyna ;)

    Taaa... I dzisiaj mało nie wpierdzieliłem się na śmietnik w Suchorzu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 13. Data: 2011-07-01 21:40:30
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał

    > Od pewnego czasu nie istnieje coś takiego jak sąd grodzki.

    OK. Niech bedzie "Sadu". Chodzi mi o idee - aby gminy nie
    dostawaly tych pieniedzy. W tej chwili jest to wynaturzenie :(
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 14. Data: 2011-07-01 21:42:17
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-07-01 21:23, jerzu pisze:

    > Taaa... I dzisiaj mało nie wpierdzieliłem się na śmietnik w Suchorzu.

    Oznaczony był?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 15. Data: 2011-07-01 21:43:57
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 1 Jul 2011 21:40:30 +0200, "Hinek" <h...@a...pl.invalid>
    wrote:

    >OK. Niech bedzie "Sadu". Chodzi mi o idee - aby gminy nie
    >dostawaly tych pieniedzy. W tej chwili jest to wynaturzenie :(

    Jedynym rozsądnym wyjściem jest zabranie uprawnień do kontroli
    prędkości strażom miejski i gminnym. Wiem, nie da się.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 16. Data: 2011-07-01 21:54:11
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Oznaczony był?

    Ta ... workami "Jan Niezbędny" ...

  • 17. Data: 2011-07-01 21:56:27
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 01 Jul 2011 21:42:17 +0200, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <e...@3...lp> wrote:

    >Oznaczony był?

    Ni chu...

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 18. Data: 2011-07-01 22:00:27
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-01 21:43, jerzu pisze:

    > Jedynym rozsądnym wyjściem jest zabranie uprawnień do kontroli
    > prędkości strażom miejski i gminnym. Wiem, nie da się.

    Ależ da się, z tym jednak obostrzeniem - że hajs nie ma prawa
    trafiać do gminy, a do skarbu państwa. *Może* wówczas skończy
    się poryta nagonka strażników, którzy nie będą za to premiowani,
    i zaczną ustawiać się pod szkołami.

    Ja od 10 lat święcie wierzę, że kontrole w wykonaniu SM foto nie
    mają służyć poprawie bezpieczeństwa. Mam banalnie prosty
    przykład - Fotki SM na wylocie na Warszawę we Wrocławiu.
    Ustawiane były zawsze tam , gdzie zasadniczo przekroczenie o 30
    km/h nikomu "szkody" nie robiło.

    Wielokrotnie monitowałem do SM we Wrocławiu o to by z fotkami
    ustawili się parę razy przy szkole im. Kemala Mustafa Ataturka i
    PWST we Wrocławiu. 2 szkoły jedna obok drugiej, obszar
    zabudowany, i jak nie ma korka to i 80 km/h latają jak nie
    więcej po ulicy. Jest przejście dla pieszych, gówniarze ze
    szkoły nr 1 w przerwach śmigają "po żarcie do biedronki" etc ...
    Nigdy, ale to nigdy foto tu się nie pojawiło. Na wylocie na wawę
    stawali regularnie.

    Kasa, kasa, kasa ...

  • 19. Data: 2011-07-01 22:16:49
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-07-01 21:56, jerzu pisze:

    > Ni chu...

    A czy przypadkiem od dziś wszystkie fotopstryki nie powinny być
    oznakowane i wyraźnie uwidocznione? Czy to się tyczy tylko stacjonarek?

  • 20. Data: 2011-07-02 01:33:00
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-01 22:00:27 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> said:

> [...]
    > korka to i 80 km/h latają jak nie więcej po ulicy. Jest przejście dla
    > pieszych, gówniarze ze szkoły nr 1 w przerwach śmigają "po żarcie do

    A są trupy?
    (serio pytam)

    --
    Bydlę