  • 1. Data: 2011-07-01 13:05:56
    Temat: MONDEO MK1 1,6 16V - dusi się i szarpie
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOgazeta.pl>

    Witam
    Po zmianie uszczelki pod głowicą i rozrządu silnik zaczął nierówno
    pracować - przeczytałem wątki na forum forda, posprawdzane, komputer nie
    pokazuje żadnych błędów i nic nie pomogło - nawet wypróbowane 3 różne
    przepływki, przy odłączaniu nic się nie zmienia w pracy silnika, ma ktoś
    jakieś doświadczenie w tym temcie? Jestem z okolic Lublina.

    --=olo=--

  • 2. Data: 2011-07-01 13:38:18
    Temat: Re: MONDEO MK1 1,6 16V - dusi się i szarpie
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin --=olo=--

> [...]
    > przepływki, przy odłączaniu nic się nie zmienia w pracy silnika, ma ktoś
    > jakieś doświadczenie w tym temcie? Jestem z okolic Lublina.

    Źle ustawiony rozrząd?

  • 3. Data: 2011-07-01 15:05:36
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOgazeta.pl>

    > begin --=olo=--

    > Źle ustawiony rozrząd?

    tyle to i ja wiem poza tym sprawdzony - może coś lepszego?

    --=olo=--