  • 31. Data: 2011-07-04 10:53:38
    Temat: Re: Biały Bór - blokada odcinka drogi w nawigacjach ;)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:iurul9$51s$1@node2.news.atman.pl...

    > Sugerujesz, że trzebabyć idiotą by podbić pół europy z "palcem w dupie" ?

    Tak, trzeba być idiotą, żeby wybrać do władzy kogoś pokroju Hitlery i na
    jego rozkaz wymordować pół Europy.
    Be refleksji, bez zastanowienia, bez sprzeciwu.

    Co oczywiście nie oznacza, że w narodzie bezmyślnych idiotów nie mogą się
    zdarzyć jednostki wybitne, zdolne dobrze zaplanować wojnę.
    W każdym narodzie takie się zdarzają.
    Ale to się nie przekłada na ogół.

  • 32. Data: 2011-07-04 11:25:06
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-04 10:53, Cavallino pisze:

    > Tak, trzeba być idiotą, żeby wybrać do władzy kogoś pokroju
    > Hitlery i na jego rozkaz wymordować pół Europy.
    > Be refleksji, bez zastanowienia, bez sprzeciwu.

    Ale, że co ? Że to hitler własnymi rencyma wybił pół ełro ?

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 33. Data: 2011-07-04 19:59:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale, że co ? Że to hitler własnymi rencyma wybił pół ełro ?

    No właśnie nie - wybił ręcyma tych idiotów.