  • Data: 2011-07-01 19:06:37
    Temat: Re: Bezstresowe wychowanie
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 4 latkę mam i żadnych problemów z wychowaniem do tej pory nie było.
    > Wystarczy rozmawiać z nią i tłumaczyć, a kary są praktycznie zbędne, i
    > nie mówię tylko o cielesnych, bo nawet nie wyobrażam sobie dać jej na
    > tyłek.
    ewenement. takie dzieci sie filmuje z supernianią. najpierw niewyspane,
    i niania walczy, potem wyspane, grzeczne - jest super. nie nabijam sie,
    ja też byłem takim ułożonym dzieckiem, wierszyki mówiłem na akademiach i
    czerwone paski miałem.
    Twoje dziecko narazie nie pokazało co samo chce. jak pokaże, jak
    naprawdę będzie chciało, zastosujesz inne metody niż lanie po tyłku, ale
    dla dziecka równie nieprzyjemne. Zastanów sie co by było gdyby Twoje
    dziecko "pożyczyło" samochód. Co byś zrobił? Myślisz ze po pierwszej
    "przygodzie" za kółkiem rodzice "olali" syna? JEśli popełnili jakieś
    błędy wychowawcze szybko je (w tej wąskiej kwestii) nadrobili. Chłopak
    dobrze wiedział ze zle robi, wiedział jakie będą konsekwencje - powinien
    je ponieść. Nie rodzice.

    ToMasz