  • Data: 2011-07-01 18:53:07
    Temat: [ot]Re: Bezstresowe wychowanie
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > [...]
    >
    > Wojtku, ile dzieci wychowałeś?

    taka bajka. Był sobie chłopak, wychowywany bezstresowo. Uległ sam na
    własną prośbę wypadkowi na drodze. Do szpitala przyjechała matka.
    wiedziała ze żyje, i żyć będzie, ale jak zobaczyła swoje dziecko jeszcze
    podczas udzielania pomocy, we krwi, z rurkami, to zemdlała. jak młody
    stanął na własne nogi, chirurg spróbował mu na ambicje wjechać i cośtam
    chciał mu psychikę naprostować, zmusić do zastanowienia nad tym co
    zrobił - bezskutecznie. w koncu pojechał po bandzie i opowiedział mu jak
    jego rodzicielka spektakularnie "zjechała" na widok syna. Wtedy młody z
    dumą w głosie odparł mniej wiecej ze to oczywiste normalne i nie miała
    wyboru - musiała zemdleć.

    Teraz pytanie do rodziców. Czy jeśli wasze _małe_ dziecko będzie chciało
    wejść na jezdnie to złapiecie je? Oczywiście. Następnym razem -
    oczywiście. Ile tak można? super niania powie ze do śmierci. JA za
    trzecim razem przywalę klapsa.
    po pewnym czasie dziecko "łapane" bedzie patrzyło czy je "złapią" a nie
    czy auto jedzie. moje dzieci jak nadepną na krawężnik, zastanowią się
    czemu tak dupsko ostatnio bolało :)
    Dla 3 latka goniącego zabawkę, klaps i niewola w rękach rodzica to taka
    sama przemoc. ale tego Wam niania nie powie.

    ToMasz