  • Data: 2014-02-26 11:07:55
    Temat: Re: Bezprzewodowy internet
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-02-26, o godz. 08:01:07
    qrt <...@i...jakis> napisał(a):

    > moze to wynika z charakterystyki mojej pracy. Poprostu często musze
    > odbierać i wysyłać duże ilości danych i zwyczajnie aero nie daje
    > rady.

    Na Twoim przykładzie - bynajmniej się nie czepiam ;-) - widać jak
    projekt Aero poszedł w całkiem innym kierunku niż planowali to
    ustawodawcy. Aero w założeniach miało być dostępem dla sieci dla
    "wykluczonych". Ludzi których po prostu nie stać na zakup innego łącza.
    Nie miał służyć do celów komercyjnych czyli do pracy. Niestety na
    skutek podejścia operatora (niewielka dostępność kart, przyjęcie
    rozwiązań technicznych wykluczających wiele urządzeń dostępowych etc.)
    stałą się raczej internetemdla geeków i często właśnie używanym do
    celów komercyjnych. A do komercyjnego zastosowania to łącze się nie
    nadaje czego wielu z użytkonwików nie za bardzo chce zrozumieć. To jest
    łącze które ma w założeniu służyć do dostępu do
    WWW/poczty/komunikatorów a nie do wysyłania dużej ilości komercyjnych
    danych.

    Zdrówko