  • Data: 2014-02-27 11:54:15
    Temat: Re: Bezprzewodowy internet
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-02-27, o godz. 10:41:54
    qrt <...@i...jakis> napisał(a):

    > Nie o to chodzi. Dla mnie internet po gsm w ogóle słabo sie nadaje do
    > pracy. Aero zamówiłem ot tak z ciekwości głownie dlatego ze jest za
    > free. Wsadziłem tą karte do tableta i tak sobie korzystam z tego jak
    > wyjeżdżam na wieś. Sprawdzam pogodę, czytam newsy, chodze po
    > portalach, nawet jakiś filmy na YT obejrzę. Konsumuje treści jak sie
    > to ładnie mówi. Do takich zastosowań i tak sprawdza sie raczej
    > średnio. Da sie korzystać ale o komforcie nie ma mowy.
    > Chciałem też to wykorzystać jak awaryjny backup łączą. Bo awarie sie
    > jednak zdarzają. I tutaj już aero klęka zupełnie.
> [...]

    Ależ nadal nie rozumiesz założenia na podstawie którego powstało Aero.
    To miało w ząłożeniu być łącze budżetowe dla tych których na inne łącze
    nie stać. Miało być przy tym zrealizowane tak by nie konkurowało z
    rozwiązaniami komercyjnymi. To nie miało być łącze do pracy. To nie
    miało być łącze backupowe dla innych łącz. Coś jak darmowy internet
    udostępniany np. przez miasta. I ma swoje ograniczenia - prędkość
    rozłączanie co godzinę. A wielu użytkowników nie zna tych założeń i
    zdaje im się że to ma być takie samo łącze jak inne. I próbują stosować
    je do celów dla jakich nie zostało stworzone. I są rozczarowani że nie
    działa tak jak inne stąd wypisują negatywne opinie.

    U mnie Aero siedzi w jednym tablecie z którego głownie dzieciak
    korzysta. Ja na co dzień w sumie korzystam z kart z tranferem data w 4-5
    urządzeniach. I naprawdę Aero używane w celu do którego powstał nie
    wyróżnia się jakoś na minus. Trzeba tylko pamiętać o ograniczeniach
    samego rozwiązania - i tyle.

    Zdrówko