  • Data: 2014-02-27 08:39:52
    Temat: Re: Bezprzewodowy internet
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 26 Feb 2014 14:51:30 +0000 (UTC), Budzik wrote:

    > W sumie wypowiedzi była całością i moje wątpliwości dotyczące komunikatorów
    > tyczylo się jednego z najpopularniejszych ale...
    > I tak nie wiem co to IM :)

    Instant Messenger, znaczy komunikator. Jak używany tak, jak nazwa
    wskazuje, to jak najbardziej ładnie śmigają po Aero.
    Używanie tego jak ftp, wideorozmow czy voip już może niekoniecznie, bo
    jednak predkosc cienka. Ale wtedy czy to jeszcze jest IM?

    > A tego rownież nie znam.

    Protokół VoIP. I da się spokojnie gadać. A w/w wynalazek to się nie
    tylko na Aero nie nadaje do niczego, IMHO :/

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns