  • Data: 2014-02-27 10:41:54
    Temat: Re: Bezprzewodowy internet
    Od: qrt <...@i...jakis> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 26 Feb 2014 11:07:55 +0100, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

    > Na Twoim przykładzie - bynajmniej się nie czepiam ;-) - widać jak
    > projekt Aero poszedł w całkiem innym kierunku niż planowali to
    > ustawodawcy. Aero w założeniach miało być dostępem dla sieci dla
    > "wykluczonych". Ludzi których po prostu nie stać na zakup innego łącza.
    > Nie miał służyć do celów komercyjnych czyli do pracy. Niestety na
    > skutek podejścia operatora (niewielka dostępność kart, przyjęcie
    > rozwiązań technicznych wykluczających wiele urządzeń dostępowych etc.)
    > stałą się raczej internetemdla geeków i często właśnie używanym do
> [...]

    ale ale chwileczke :)

    Nie o to chodzi. Dla mnie internet po gsm w ogóle słabo sie nadaje do
    pracy. Aero zamówiłem ot tak z ciekwości głownie dlatego ze jest za free.
    Wsadziłem tą karte do tableta i tak sobie korzystam z tego jak wyjeżdżam na
    wieś. Sprawdzam pogodę, czytam newsy, chodze po portalach, nawet jakiś
    filmy na YT obejrzę. Konsumuje treści jak sie to ładnie mówi. Do takich
    zastosowań i tak sprawdza sie raczej średnio. Da sie korzystać ale o
    komforcie nie ma mowy.
    Chciałem też to wykorzystać jak awaryjny backup łączą. Bo awarie sie jednak
    zdarzają. I tutaj już aero klęka zupełnie.
    Dlatego swego czasu kupiłem kartę orange z 15gb na pół roku za 50 zeta i
    aero wylądowało w szufladzie.
    15 bg na pół roku mi styka - koszt akceptowalny ale i komfort znacznie
    wyższy.