-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!feed.new
s.qwest.net!mpls-nntp-01.inet.qwest.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.
com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostr
ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 14 Feb 2014 16:06:12 +0100
From: Marcin N <m...@o...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.3.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bezpieczna prędkość, czyli jaka?
References: <ldj2o2$rfu$1@news.task.gda.pl>
<52fd2c04$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
<ldjb5r$84v$1@news.task.gda.pl>
<1u2y1mp7la3e4$.3n0b0jk2mv4f$.dlg@40tude.net>
<ldjn4k$hhd$1@wieslauf.sub.de> <Pine.WNT.4.64.1402141243060.2472@quad>
<52fe0946$0$2216$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <52fe0946$0$2216$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 16
Message-ID: <52fe30e3$0$2228$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-71-75-200.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1392390371 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2228 89.71.75.200:59156
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2524080
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-02-14 13:17, sqlwiel pisze:
> Ktoś pisał "dla średniego". Skoro tak, to dlaczego przez egzaminy i
> badania techniczne przepuszczani są kierowcy i pojazdy dużo poniżej tej
> średniej, których tfurcy przepisów i ograniczeń nie brali pod uwagę?
>
> Stawiam więc tezę, że ograniczenia są projektowane pod najgłupszą
> p..zdę, której udało się dowolnymi metodami uzyskać PJ oraz analogicznie
> najgorszy pojazd, któremu udało się uzyskać pozytywny wynik badania
> technicznego z uwzględnieniem wszystkich patologii.
To dlaczego potem karani są kierowcy grubo ponad tę średnią za
przekroczenie o 15 km/h limitu przygotowanego dla "najgłupszej pizdy"?
--
MN
Następne wpisy z tego wątku
- 14.02.14 17:27 BUNIEK
- 14.02.14 17:44 Budzik
- 14.02.14 17:51 sqlwiel
- 14.02.14 18:09 sqlwiel
- 14.02.14 18:50 Cavallino
- 14.02.14 19:00 Budzik
- 14.02.14 19:25 J.F
- 14.02.14 23:17 Gotfryd Smolik news
- 14.02.14 22:59 Gotfryd Smolik news
- 15.02.14 00:59 Rafał \"SP\" Gil
- 16.02.14 00:12 Tomasz Pyra
- 16.02.14 15:26 _Michał
- 16.02.14 16:00 Tomasz Pyra
- 16.02.14 18:01 _Michał
- 16.02.14 18:45 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=