  • 11. Data: 2009-08-02 21:57:44
    Temat: Re: Beton stezal i zrobil sie twardy
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    > To jakieś przesilenie letnie czy degradacja branży? Gdzie są posty, w
    > którym jakiś posiadacz najtańszego lustra z kitem pisze, że ma wspaniały
    > sprzęt, którym wreszcie może wszytko... bo właśnie tak jest, choć pisanie
    > takich rzeczy jest straszliwie niemodne.
    >
    > --

    To wina komputerów ;). Teraz prawie każdy pasjonat ogląda zdjęcia w
    powiększeniu "piksel do piksela" i widzi to, co widzi. Dawniej po prostu
    większość amatorów robiła odbitki 10x15 i to wystarczało. Cóż - wzrosły
    wymagania...

    --
    Lol

  • 12. Data: 2009-08-02 22:27:19
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Janko Muzykant wrote:
> [...]
    > sprzęt, którym wreszcie może wszytko... bo właśnie tak jest, choć
    > pisanie takich rzeczy jest straszliwie niemodne.

    Idź na jakieś forum typu wizaz.pl i poszukaj jakiegoś wątku "jaka
    lustrzanka". Będzie wiele opinii jakie to cudeńko, która ma :)

    Co do narzekania to tacy już jesteśmy i trudno. Nie ma co liczyć na
    zmianę. Za dużo się dzieje by być w pełni szczęśliwym :>>

    d.

  • 13. Data: 2009-08-02 22:43:43
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Ba, gdybym więcej reporterkował, miałbym lepszą praktykę więc ograniczenia
    > bolałyby mnie jeszcze mniej.
    > A pstrykałem kotlety jeszcze g3 i dało się, i całkiem z tego przyjemny
    > materiał powstał. O 300D nie wspomnę. I do dziś nie wiem, z czego to
    > wynika - po prostu nastawiam ostrość, przekadrowuję i pstryk. I to przy
    > czasach 1/10-1/30, bez stabilizacji.

    no to widac ja taki genialny nie jestem.
    Ponarzekać zawsze sobie można, mnie w tym wszystkim brakuje
    tylko czegos lepszego w AF cala reszta jest zajebista i faktycznie
    powoli przestaje miec znaczenie jaki to sprzet i tak wypluwa
    podobny obraz potem na odbitce.

    Roger

  • 14. Data: 2009-08-02 23:07:06
    Od: "Krzychu" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > materiał powstał. O 300D nie wspomnę. I do dziś nie wiem, z czego to
    > wynika - po prostu nastawiam ostrość, przekadrowuję i pstryk. I to przy

    Też tak kiedyś miałem ale w końcu zrealizowałem receptę na okulary i ...
    okazało się że świat nie jest już taki piękny jak mi się zdawało ;-) że o
    autofokusie nie wspomnę.

    pzdr,
    Krzychu

  • 15. Data: 2009-08-03 04:53:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Roger from Cracow wrote:
> [...]
    > zmienił poglądy w chwili kiedy po zrzuceniu materiału najpierw
    > wybierał byś z niego te trafione zdjęcia a potem z tego co Ci zostało
    > rzeźbił dobre foty. Gdyby moi klienci wiedzieli jak fantastyczne
    > zdjecia idą czasem do kosza bo AF sobie nie trafił to by chyba
    > płakali żewnymi łzami. Zaraz znajdzie się paru oszołomów, którzy
    > stwierdzą, że nie umie
    > robić zdjęć albo aparatu obsługiwać ale co tam ;) Może faktycznie tak
    > jest chociaż trzymam już w łapach sprzęt od conajmniej 20 lat o od
    > conajmniej kilku zawodowo.
    >
    > To takie moje remedium na Twoją złotą myśl.

    jak ci biedni fotografowie robili kiedyś zdjęcia jak nie było AFa albo AFy
    były całkiem marne :)

  • 16. Data: 2009-08-03 05:22:39
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

> [...]
    > coraz mniejsza, tylko ff daje radę cokolwiek odwzorować, każdy następny
    > megapiksel to cofka technologiczna, chyba już żaden obiektyw nie trafia w
    > punkt, następny model też będzie spieprzony, a w ogóle to kiedyś były
    > aparaty...
    >
    > To jakieś przesilenie letnie czy degradacja branży? Gdzie są posty, w
    > którym jakiś posiadacz najtańszego lustra z kitem pisze, że ma wspaniały
    > sprzęt, którym wreszcie może wszytko... bo właśnie tak jest, choć pisanie
    > takich rzeczy jest straszliwie niemodne.

    Może po prostu pisze coraz więcej ludzi, którzy do tej pory fotografowali
    prawdziwymi aparatami. Ja również niedawno kupiłem cyfrówkę i przekonałem
    się, że to nieporozumienie.

  • 17. Data: 2009-08-03 05:53:58
    Od: Jurekk <j...@o...pl>

    W sonym draznily mnie marne opinie grupowiczow P.R.F.C. a byl to
    aparacik solidny latwy w obsludze, swietny soft do RAWow.
    softem nie robisz fotek, tylko aparatem

    Nikon D 90
    to takie male gowno, soft beznadziejny,

    zawzze można poszukac innego lepszewgo-ja nigdy nie robiłem na
    oryginalnym sofcie dołączanym do Nikona-tylko korzystam np. z C1 który
    można było kupic kiedys z kartami i jest super

    ale robi zdjecia,
    i na pewno dużo lepiej ostrzy niż Janka canon
    bo filmowac
    nie probowalem, jakies glupie mi sie to wydaje.
    StaM

  • 18. Data: 2009-08-03 06:45:02
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Krzychu pisze:

    > Też tak kiedyś miałem ale w końcu zrealizowałem receptę na okulary i ...
    > okazało się że świat nie jest już taki piękny jak mi się zdawało ;-) że
    > o autofokusie nie wspomnę.

    Af zaczął wolniej łapać? :)
    Spoko, mnie recepty na okulary nikt nie chce przepisać.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 19. Data: 2009-08-03 06:45:53
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    awygo pisze:
    > Może po prostu pisze coraz więcej ludzi, którzy do tej pory fotografowali
    > prawdziwymi aparatami. Ja również niedawno kupiłem cyfrówkę i przekonałem
    > się, że to nieporozumienie.

    Piękne potwierdzenie moich słów :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć, co to są te kompleksy?/

  • 20. Data: 2009-08-03 06:47:08
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kokos pisze:
    > zawsze mozesz sobie kupić jakiś na allegro w dziale kolekcjonerskie...

    Ale mnie się wszystko podoba w dzisiejszym sprzęcie. No, może oprócz
    siadających śmieci na matrycy kompaktów.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /chciałbym kiedyś dostać jakąś łapówkę.../