    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Będzie hejt!
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <t86guo$lm3$1$Cav@news.chmurka.net>
    <62a6f221$0$481$65785112@news.neostrada.pl>
    <t86sn5$t3t$1$Cav@news.chmurka.net>
    <62a77f32$0$451$65785112@news.neostrada.pl>
    <t891m8$cql$1$Cav@news.chmurka.net>
    <62a8b5a2$0$453$65785112@news.neostrada.pl>
    <t8aj05$f05$1$Cav@news.chmurka.net>
    <62a8f192$0$451$65785112@news.neostrada.pl>
    <t8btkd$c6h$1$Cav@news.chmurka.net>
    <t8c7p4$ilv$1$kolczan@news.chmurka.net>
    <t8c8lj$j0i$1$Cav@news.chmurka.net>
    Date: Wed, 15 Jun 2022 11:41:26 +0200

    On Wed, 15 Jun 2022 11:27:15 +0200, Cavallino wrote:

    > Problem polega na tym, że to w przypadku elektryków to się nie sprawdza.
    > Wielu tak myślących po przejażdżce zmieniło zdanie i zdecydowało się
    > zdjąć klapki, zmienić własne potrzeby i dostosować je do aktualnych
    > możliwości finansowych, żeby tylko już więcej nie jeździć spaliniakiem.

    Brzmi mi to troche jak "nie stac cie, to musiales sie pogodzic" :-)

    Tak, jak ja z LPG - nie lubie tankowac co 300km, ale cena robi swoje.
    Nie bede przeplacal za dodatkowe 300 :-)
    Choc jakos tak wyszlo, ze przeplacam za diesla.

    No ale 300 km to nie tak malo, a tankowanie szybkie, nie to co
    ładowanie elektryka :-)

    > Nie wietrzę żadnym spisków.
    > Wręcz przeciwnie - rozumiem co Wami kieruje.
    > https://pieknoumyslu.com/strach-przed-nieznanym-jede
    n-z-najczestszych-lekow/
    > Ludzka rzecz, aczkolwiek nie należy jej ulegać.

    Ale to nie jest strach przed nieznanym.
    Doskonale wiemy, ze zasieg BEV jest nieduzy, a czas ładowania duzy.

    Dopiero trzeba postepu, zeby sie okazalo ze to np 20 min ... ale
    jeszcze nie u nas :-)

    A przeciez CNG byl jeszcze tanszy, a tez nie jezdzilismy :-)

    J.