  • Data: 2015-10-21 06:27:07
    Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.10.2015 05:00, HubertO wrote:

    > Uzasadnij swoje stanowisko.
    > Przy obecnych przepisach pieszy nie jest dyskryminowany,
    > a samochody nie spalają więcej paliwa, zanieczyszczając środowisko.
    > Kierowca jest obowiązany zmniejszyć prędkość, aby nie narażać
    > pieszych wchodzących na przejście.

    To ja, chociaż nie będę na nią głosował mogę?

    1 - pierwszeństwo to rzecz ważna - powiedziałbym fundamentalna.
    Zasadniczo albo się je ma, albo nie. To nie mechanika kwantowa - ma być
    jasno określone.

    2 - kierowca jest obowiązany, ale tego nie robi, gdyż jest przekonany,
    że mimo, że pieszy ma pierwszeństwo, to tak naprawdę on ma pierwszństwo.

    3 - pierwszeństwo pod warunkiem, że nic nie jedzie nazywaz się fachowo
    "ustąpienie pierwszeństwa"

    Shrek.