  • Data: 2015-10-21 11:23:20
    Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HubertO" napisał w wiadomości grup
> [...]
    osowania&nrkadencji=7&nrposiedzenia=101&nrglosowania
    =31

    osowania&NrKadencji=7&NrPosiedzenia=102&NrGlosowania
    =53

    > No nie - z PO najpierw wszyscy poparli, potem w Senacie 13 z 57 bylo
    > przeciw, ponownie w Sejmie tylko 6 zmienilo zdanie.
    > Czyli praktycznie wszyscy poslowie z PO sa za ..
    >
    >Z PO nie wszyscy najpierw poparli. Poparło 190, wszystkich było 199.

    9 nieobecnych czy z innych przyczyn nieglosujacych.
    Wszyscy obecni poparli, nikt sie nawet nie wstrzymal.

    Prosze nie wybielac partii na sile - za swoje czyny w Sejmie trzeba
    ponosic odpowiedzialnosc przed wyborcami :-)

    >W Senacie z PO 31 poparło, wszystkich było 57.

    13 przeciw, 2 wstrzymujacych, 11 nie glosowalo.

    >W Sejmie ponownie: za było 178, wszystkich było 197,
    > czyli 12 mniej niż za pierwszym razem.

    6 przeciw, 4 wstrzymalo, 9 nie glosowalo .. cos mi sie tu nie zgadza
    ... a, w miedzyczasie 2 odeszlo z klubu ...

    J.