eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmBateria › Re: Bateria
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!news-out.readnews.c
    om!transit4.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.ne
    ostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neo
    strada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Bateria
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <komlj8$kb7$1@node2.news.atman.pl>
    <51aee75b$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    <kompa9$1ca$1@node1.news.atman.pl>
    <51aeed03$0$1247$65785112@news.neostrada.pl>
    <komthl$5sf$1@node1.news.atman.pl> <komua5$6je$1@node1.news.atman.pl>
    <1wmc0k80bb10o$.at41nd5cie4t.dlg@40tude.net>
    <kon995$ico$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Wed, 5 Jun 2013 20:32:28 +0200
    Message-ID: <10v90xwen8xux$.u8r8piu3a4bm$.dlg@40tude.net>
    Lines: 25
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1370457143 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1226 82.143.187.50:56501
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1046447
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 05 Jun 2013 14:00:46 +0200, Trybun napisał(a):
    > I tak bym niewątpliwie zrobił - sklep w którym kupowałem tablet mialem o
    > rzut kamieniem, a więc po co jakieś zachody czy wycieczki na
    > kilkadziesiąt km, problem przekazuję sprzedawcy, ale co zrobić gdy
    > sklepu juz nie ma? Ktoś kiedyś mowił że odnoszenie wadliwego towaru do
    > sprzedawcy to tylko czysta strata czasu, gdy serwis jest w pobliżu to
    > podobno korzystniej jest go zanieść do niego z pominięciem sprzedawcy.

    Kupilem Acera. Infolinia mowi - przyslemy kuriera, zabierze do
    serwisu, przywiezie panu prosto do domu, a sklep nic innego nie zrobi
    jak zadzwoni do nas, nie przyslemy mu kuriera, tylko odwiezie z
    kolejnym transportem, bedzie dluzej.

    Dobrze radza. Ale serwis w Bratyslawie. Niech sie kurier zgubi. Niech
    mi Acer odpowie "nie mamy pana plaszcza". Niech trzyma miesiac.
    Niech nie naprawia. Niech stwierdza "trzeba oddac pieniadze". Niech
    wymienia plyte glowna i zmienia numery ... i co ja potem zrobie, bede
    sie kopal z koniem ? Lepiej do sprzedawcy.

    P.S. A tak po prawdzie to zaczalem od skasowania systemu i sie okazalo
    ze "rescue CD" nagrane z HD nie dzialaja. Zamiast udostepnic cos przez
    WWW czy wyslac plyte, to oni sie uparli "naprawiac". No to ja sie
    uparlem Acera wiecej nie kupowac.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: