  • Data: 2013-06-05 23:25:59
    Temat: Re: Bateria
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Nie, to chyba posiadacze 6310 twierdzili "moja bateria ma 5 lat i jest
    > ciagle jak nowa".
    >
    > Kto ma najstarsza baterie w uzyciu - przyznac sie :-)

    Ja mam inny markowy telefon w wieku zbliżającym się do 10 lat z oryginalną
    baterią, ale nie powiem bym go używał bo to skansen jest. Skansenem można
    nazwać nawet nowsze modele tego producenta w których baterie już tyle nie
    wytrzymują. Ale by się w 6 miesięcy kończyły w jakimkolwiek telefonie to nie
    słyszałem.