  • 1. Data: 2013-06-05 08:24:47
    Temat: Bateria
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    Czy bateria do telefonu czy tabletu to część sprzętu czy tylko
    akcesoria? Chodzi o oryginalną (z logo producenta sprzętu) baterię,
    dołożoną do zakupionego sprzętu. Sytuacja jest taka że w tablecie marki
    Huawei padła bateria. Tablet ma 14 miesięcy, gwarancja obejmuje 24
    miesiące na sprzęt i 12 na akcesoria. Zaraz będę dzwinił do serwisu, ale
    wcześniej chciałbym Was zapytać o zdanie.

  • 2. Data: 2013-06-05 08:35:36
    Temat: Re: Bateria
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-06-05 08:24, Trybun pisze:

> [...]
    > miesiące na sprzęt i 12 na akcesoria. Zaraz będę dzwinił do serwisu, ale
    > wcześniej chciałbym Was zapytać o zdanie.

    Naszym zdaniem bateria ma zawsze krótszą gwarancję.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-06-05 09:23:07
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

> [...]
    > miesiące na sprzęt i 12 na akcesoria. Zaraz będę dzwinił do serwisu, ale
    > wcześniej chciałbym Was zapytać o zdanie.

    Nie dostałeś z tym tabletem instrukcji i warunków gwarancji?
    Nie trzeba pisać, ani dzwonić - wystarczy przeczytać.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 4. Data: 2013-06-05 09:28:08
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    $heikh el $hah nabazgrał(a):

    > Nie dostałeś z tym tabletem instrukcji i warunków gwarancji?
    > Nie trzeba pisać, ani dzwonić - wystarczy przeczytać.

    Zawsze można reklamować na niezgodność z umową a gwarancję wywalić do kosza

  • 5. Data: 2013-06-05 09:47:15
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-06-05 09:28, Chris pisze:
    > Zawsze można reklamować na niezgodność z umową a gwarancję wywalić do
    > kosza ...

    Ale w serwisie powiedzą mu, że na baterię nie ma żadnej gwarancji, bo to
    element, który podlega normalnemu zużyciu eksploatacyjnemu, a on im
    uwierzy, więc naprawdę - lepiej przeczytać przed dzwonieniem. A jak się
    książeczka z warunkami zgubiła, to może jest gdzieś w sieci, na przykład
    na stronie producenta?

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 6. Data: 2013-06-05 09:56:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-06-05 09:47, $heikh el $hah pisze:

> [...]
    > uwierzy, więc naprawdę - lepiej przeczytać przed dzwonieniem. A jak się
    > książeczka z warunkami zgubiła, to może jest gdzieś w sieci, na przykład

    Ja wygooglałem 6 miesięcy na akcesoria u Huwaja.

    A pytaniem jest, czy bateria to akcesorium, czy sprzęt. Gwarancja na ten
    temat milczy.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2013-06-05 10:40:21
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    $heikh el $hah nabazgrał(a):

> [...]
    > uwierzy, więc naprawdę - lepiej przeczytać przed dzwonieniem. A jak się
    > książeczka z warunkami zgubiła, to może jest gdzieś w sieci, na przykład

    Ale dla czego ma oddawać do serwsiu ? oddaje się do punktu zakupu bo to
    sprzedwaca odpowiada za niezgodność towaru, gwarancja w naszym kraju jest
    żeczą dobrowolną i mkoże być ale może jej też nie być ... ustawa jest
    nadrzędna.

  • 8. Data: 2013-06-05 10:44:42
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-06-05 08:35, Liwiusz pisze:

    > Naszym zdaniem bateria ma zawsze krótszą gwarancję.

    Z obawą myślę że możesz mieć rację... I gdzie ja teraz dostanę taka
    nietypową baterię? Tablet do wyrzucenia? Jeszcze jedno małe pytanko -
    czy ta bateria mogła paść w wyniku rozładoawnia do zera? Tablet od
    tygodnia był wyłączony, nieużywany. Próba włączenia poskutkowała
    pokazaniem się na chwilę ekranu ładowanie - i koniec. Podłączam
    ładowarkę, ale tylko migają diody na obudowie, a bateria się nie ładuje,
    ekran pozostaje czarny. Wyciągam baterię i podłączam ładowarkę - tablet
    normalnie się uruchamia... Widać że chyba nastąpiło w niej jakieś
    zwarcie, a nie kompletne wyeksploatowanie, bo przed tą awarią bateria
    wytrzymywała przy normalnym użytkowaniu 2-3 dni.

  • 9. Data: 2013-06-05 10:46:52
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-06-05 09:23, $heikh el $hah pisze:

    > Nie dostałeś z tym tabletem instrukcji i warunków gwarancji?
    > Nie trzeba pisać, ani dzwonić - wystarczy przeczytać.

    Przecież piszę że na tablet obowiązuje 24 miesięczna gwarancja a na
    akcesoria 12.. Pytanie na które które nie ma odpowiedzi w gwarancji to
    takie czy bateria należy do sprzętu czy do akcesoriów..

  • 10. Data: 2013-06-05 10:53:32
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-06-05 10:40, Chris pisze:
> [...]
    > to sprzedwaca odpowiada za niezgodność towaru, gwarancja w naszym
    > kraju jest żeczą dobrowolną i mkoże być ale może jej też nie być ...

    Problem w tym że zamknięto punkt Komputronika gdzie zakupiłem ten
    sprzęt. Dzwoniłem do innego sklepu w pobliskim mieście, jednak zostałem
    poinformowany że oni się tą reklamacją nie zajmą, - polecili oddać
    sprzęt do centrali w Poznaniu. A gdy w grę wchodzi Poznań to myślę że
    już lepiej tablet oddać bezpośrednio do serwisu..?