    From: XX YY <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Balans bieli w lustrzankach
    Date: Sat, 8 Aug 2009 14:53:40 -0700 (PDT)

    > No pozwole sie nie zgodzic. To, ze wykorzystuje czesto JPG prosto z puszki,
    > swiadczy tylko o tym, jak dobre te JPG aparat produkuje. Jestem
    > fotoamatorem i nie bawie sie w dopieszczanie zdjec po x godzin w programach
    > graficznych (czasem sie tym bawie, nie przecze). DSLR daje mi co innego -
    > szybkosc dzialania, wygode obslugi, jakosc, dynamike, sprawny AF, mozliwosc
    > dopasowania jak najlepszego szkla do danych warunkow.

    testowalem wiele dslr i musze Ci powiedziec ze do dnia dzisiejszego
    nie znalazlem takiej lustrzanki , ktora ze wzgledu na wymienione przez
    Ciebie kryteria dowrownuje udanej hybrydzie.

    pod wzgledem :

    >szybkosc dzialania, wygode obslugi, jakosc, dynamike, sprawny AF,

    dlsr nie umywa sie do hybrydy

    > mozliwosc
    > dopasowania jak najlepszego szkla do danych warunkow.

    a to kryterium odpada , gdyz w hybrydzie dobor jest optymalny robiony
    przez producenta.

    jedyny argument dla ktorego odlozylem hybryde na bok i posluguje sie
    jednak dslr to tylko ten , ze dslr jest znacznie drozszy , a skoro juz
    cos ma lezec na polce to ten aparat , ktory mnie mniej kosztowal.
    szkoda byloby gdyby drozszy aparat zostal odlozony na bok.

    obiektywnie musze przyznac ze przewaga jakosciowa obrazow z dslr
    zaczyna byc wyrazna jesli uzywasz raw . w jpeg - wsjo ryba.