  • Data: 2009-08-09 21:17:46
    Temat: Re: Balans bieli w lustrzankach
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "XX YY" <f...@g...com> napisał:

    >[...]
    >jesli lustrzanka robisz zdjecia glownie w jpeg tzn ze dslr nie jest
    >Ci potrzebny
    >[...]

    Bardzo odważna teza - tyle, że błędna.
    Ja też praktycznie nie używam RAW-ów. Mam w sumie 4 aparaty cyfrowe -
    lustrzankę, 2 hybrydy i 2 kompakty. I do wielu zdjęć muszę użyć lustrzanki,
    bo wiem, że hybryda sobie nie poradzi - ze względu na szumy przy wysokiej
    czułości, szybkość AF, czasem niewystarczający zakres ogniskowych lub zbyt
    dużą głębię ostrości.
    Gdzie hybryda sobie poradzi, tam poradzi, ale wmawianie, że w każdej
    sytuacji zastąpi lustrznkę jest robieniem ludziom wody z mózgu.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)