  • Data: 2010-08-23 16:16:35
    Temat: Re: Bagażnik - Five Stars
    Od: Tomek398 <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Aug 23, 7:46 am, KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl> wrote:
    > Przy tych "Delock" sa na zdjeciu jakies dziwne sruby mocujace, cos jakby
    > zapinki. Moze tu tkwi tajemnica? Tzn. moze te Classic sa mocowane
    > normalnie na srubach z nakretkani, a do tych Delock sa w komplecie
    > jakies superbajerhipernowoczesneteflonkosmiczne zapinki umozliwiajace
    > szybki demontaz stelazy, gdy ich nie potrzebujesz.

    Wygląda na to że masz rację i chodzi właśnie o te zapinki, które służą
    do mocowania stelaża kufrów bocznych. Ponieważ nie zamierzam używać
    kufrów bocznych, nie zamierzam również kupować do nich stelaża,
    dlatego kupiłem stelaż górny (bagażnik) który był po prostu tańszy
    tzn. Delock. Jak tylko dostanę przesyłkę, okaże się czy dobrze
    zrobiłem.

    Jeszcze raz dzięki za odpowiedzi
    Pozdrawiam
    Tomek