-
201. Data: 2010-12-05 22:05:52
Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na nieg...
Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>
Dnia 05.12.2010 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:
> On Sun, 5 Dec 2010 17:53:16 +0100, Adam Płaszczyca wrote:
>>Dnia Sun, 05 Dec 2010 12:48:51 +0100, J.F. napisał(a):
>>>>Się nie zgodzę. FWD jedzie tam, gdzie chce.
>>> Sie nie zgodze. Jakos tak czesciej mi RWD pojechalo tam gdzie chcialo.
>>
>>No to potwierdzasz moją teze, że na RWD trzeba umieć.
>
> Nie mowie nie. I podkreslam to jako wade :-)
Wszystkim trzeba umiec. Na ostatniej pojeżdżawce poniewierało
wszystkich, niezależnie od typu napędu.
--
___________________________________________
Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net
-
202. Data: 2010-12-05 22:09:22
Temat: Re: BMW za dobre na ?nieg...
Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>
Dnia 05.12.2010 P.B. <p...@w...pl> napisał/a:
> Dnia Sun, 05 Dec 2010 20:13:21 +0100, J.F. napisał(a):
>
>> No, cosworthy mialy ladna rajdowa tradycje.
>
> Casworthy się nie liczą - nie miały tylnego napędu, tylko 4x4 :-)
Owszem miały.
--
___________________________________________
Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net
-
203. Data: 2010-12-05 22:11:27
Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>
W dniu 2010-12-03 17:30, Lucek pisze:
> Witam
>
> Nie ma jak to w piątek poczytać coś śmiesznego:
>
> http://www.bmw-tech.pl/artykul/ruszanie-z-miejsca-na
-sliskiej-nawierzchni/
>
> najlepsze są określenia w tym artykule na auta przednionapędowe
> niedowartościowanych użytkowników RWD :)
>
LOL :)
Przeczytalem artykul,
przeczytalem kilka postow i sie tylko pod wONsem usmiechnalem.
--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
"Może Oko tylko mydli oko
i nawet nie należy do Polaka-katolika?".
-
204. Data: 2010-12-05 22:20:09
Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Sun, 5 Dec 2010 21:19:04 +0100, Marcin Stankiewicz napisał(a):
>> A co za problem przenieść silnik na przód?
>
> Gdzie :) ? Serio pytam. Wskaż miejsce gdzie w obecnej bryle bolidu jest
> miejsce na silnik. Bryła się nie zmieni ze względów bezpieczeństwa i aero.
Mówimy o innym bolidzie, więc inna bryła. Tak swoja droga, to na początku
F1 silnik był przed kierowcą...
>>> BTW - w piątek mają przyklepać silniki 4ro cylindrowe, 1.6 z turbiną ...
>> Na F1?
> Tak. Od 2013 r.
A kiedy wyścigi kosiarek?
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
-
205. Data: 2010-12-05 22:20:11
Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>
Dnia 05.12.2010 Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> napisał/a:
> On Sun, 05 Dec 2010 19:41:25 +0100, Krzysiek Kielczewski
><k...@g...com> wrote:
>
>> Powyższe chyba wyjaśnia Twoje problemy z FWD... (też pomaga)
>
> Jasne. W ustawianiu auta bokiem. Lift-off oversteer na to mówią.
Rekin, dobrze wiesz, ze zalezy od tego kiedy i ile ujmiesz. Na
poprzednim zestawie pseudoopon kazde lekkie ujecie skutkowalo boczeniem
sie. Na nowej oponie (SZ90/LM30 w zaleznosci od pory roku) wszystko jest
w normie.
--
___________________________________________
Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net
-
206. Data: 2010-12-05 22:24:41
Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Sun, 05 Dec 2010 21:36:07 +0100, nalesnik napisał(a):
>> Istotnie, to prawda. I wybiera FWD, a potem tas-tas-tas, bo strach.
>
> Można by teraz podejrzewać, że koncerny motoryzacyjne produkują auta FWD
> kierując się bezpieczeństwem statystycznego kierowcy.
LOL.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
-
207. Data: 2010-12-05 22:25:22
Temat: Re: BMW za dobre na ?nieg...
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Sun, 5 Dec 2010 20:58:44 +0100, P.B. napisał(a):
>> No, cosworthy mialy ladna rajdowa tradycje.
> Casworthy się nie liczą - nie miały tylnego napędu, tylko 4x4 :-)
Niekoniecznie, były 2WD i 4WD..
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
-
208. Data: 2010-12-05 22:26:12
Temat: Re: BMW za dobre na ?nieg...
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Sun, 5 Dec 2010 20:00:27 +0000 (UTC), Robert Rędziak napisał(a):
>> Podczepię się do wątku z rajdami: Jakie auto RWD wygrało WRC (albo
>> wzięło chociaż tam udział)?
>
> Alpine A110 (1973)
> Lancia Stratos HF (74-76)
> Fiat Abarth 131 (77, 78, 80)
> Ford Escort RS1800 (79)
> Talbot Sunbeam Lotus (81)
> Lancia 037 (jako ostatnia -- 1983)
>
> Potem już same AWD.
A tak z drugiej mańki - a kiedy FWD?
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
-
209. Data: 2010-12-05 22:26:38
Temat: Re: BMW za dobre na ?nieg...
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Sun, 05 Dec 2010 21:39:03 +0100, J.F. napisał(a):
>>Gdyby bnie to, że Berlingiem jeżdże o wiele wolniej, to bym juz kilka razy
>>wyleciał.
>
> 100km/h na bialej drodze, widzac kilka innych samochodow na barierkach
> - strach pomyslec ile jest w RWD :-)
W RWD bym nie wyleciał. FWD jest nieprzewidywalne.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
-
210. Data: 2010-12-05 22:29:44
Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na nieg...
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Sun, 5 Dec 2010 21:48:33 +0100, Marcin Stankiewicz
<e...@...sigu.invalid> wrote:
> Aerodynamika bolidów z lat 70tych była jednak trochę inna. Przy obecnej
> bryle chyba by się nie dało.
Ale teraz będą mniejsze dyfuzory i zniknie powód tak wysokiego
prowadzenia nosa.
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.