  • 141. Data: 2010-12-05 17:52:51
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 05 Dec 2010 14:37:37 +0100, rafikx napisał(a):
    > Na burym. Na tym na którym ssałeś barierę.
    No to na którym?

    --
    ___________ (R)

  • 142. Data: 2010-12-05 17:53:16
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 05 Dec 2010 12:48:51 +0100, J.F. napisał(a):

    > Sie nie zgodze. Jakos tak czesciej mi RWD pojechalo tam gdzie chcialo.

    No to potwierdzasz moją teze, że na RWD trzeba umieć.

    --
    ___________ (R)

  • 143. Data: 2010-12-05 17:53:56
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 05 Dec 2010 12:47:37 +0100, J.F. napisał(a):

    > I nie dopasowales predkosci do warunkow ? :-P

    Dopasowałem - jakoś przejechałem te miejsca, gdzie oni polegli.
    Natomiast dałem się zaskoczyć nagłym pojawieniem się lodu.

    --
    ___________ (R)

  • 144. Data: 2010-12-05 17:57:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 05 Dec 2010 12:46:49 +0100, J.F. napisał(a):

    > Widac tak samo jak w RWD - trzeba gazem umiejetnie operowac. Tylko
    > efekty sa odwrotne [albo i nie - to na przykladzie mojej sierry]

    Nic podobnego. Dodajesz gazu na zakręcie - zacieśniasz skręt.
    Ujmujesz gazu na zakręcie - dociskasz przód, auto lepiej się kieruje.

    > Znaczy sie na A4 ujales gazu ?

    Tak.

    > Doswiadczenie do wykonania: jadac prosto na lodzie wcisnac sprzeglo i
    > zaciagnac reczny. FWD i RWD tak samo sie zachowuja - staja bokiem.

    No i? Równie dobrze mogłeś napisać 'wyjąć silnik; popchać auto.

    > Jak przeczytasz pierwszy post w watku, to zobaczysz ze posiadacze BMW
    > narzekaja na to ze to oni stoja, podczas gdy jakies najtansze pandy
    > ruszaja

    Co ja poradze, że oni to łajzy, a nie kierowcy, a zaczynali od golfów i
    mają takie same przyzwyczajenia?
    FWD oznacza 'gaz, gaz. gaz!' W RWD trzeba umieć operować prawym pedałem.

    > Jakbys napisal - stoisz w miejscu bo urwales przeguby, to moze bym
    > uwierzyl. A tak to musisz sfilmowac jak to robi berlingo.

    Spoko, włączę kamerę jutro.

    > Nigdy nie zawracales na recznym - ale stojac na parkingu ?
    > Granada faktycznie nie nie dalo.

    Na ręcznym? LOL. Mam RWD. A RWD jest jak seks - nie trzeba jechać na
    ręcznym, wystarczy dać po piździe :D

    Na torze nie masz lodu.

    --
    ___________ (R)

  • 145. Data: 2010-12-05 17:58:28
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 5 Dec 2010 17:53:56 +0100, Adam Płaszczyca wrote:

    >Dopasowałem - jakoś przejechałem te miejsca, gdzie oni polegli.
    >Natomiast dałem się zaskoczyć nagłym pojawieniem się lodu.

    A oni niby nie ? :-)

    J.

  • 146. Data: 2010-12-05 18:01:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 5 Dec 2010 17:53:16 +0100, Adam Płaszczyca wrote:

    >No to potwierdzasz moją teze, że na RWD trzeba umieć.

    Nie mowie nie. I podkreslam to jako wade :-)

    J.

  • 147. Data: 2010-12-05 18:04:34
    Temat: Re: BMW za dobre na ?nieg...
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Robert Rędziak wrote:

    > Jak ośki to ośki. RWD to RWD>

    Podczepię się do wątku z rajdami: Jakie auto RWD wygrało WRC (albo
    wzięło chociaż tam udział)?

    > Nic nie odzyskujesz, bo przeszedłeś z przyspieszania do
    > hamowania silnikiem i znów koła się ślizgają.

    Moje się nie ślizgały, a robiłem tak podczas dzisiejszych, niedzielnych
    "przyświrunków" na zaśnieżonym placyku;)

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 148. Data: 2010-12-05 18:06:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 5 Dec 2010 09:44:57 +0100, Przembo napisał(a):

    > zawsze wyjechałem i wjechałem, ale parkowwanie FWD IMHO jest prostsze, poza
    > kompletnie zasypanym parkingiem zgodze się że RWD jest fajniejsze :)

    No nie wiem. Ja tam wolę parkować kołami napędzanymi najpierw, czyli RWD
    tyłem.

    > Przy parkowaniu tyłem koła które pchają auto i skręcają są nie do pokonania,
    > FWD działa jak RWD i ma dociążoną oś napędzaną ;)

    Zaś koła tylne nie chcą wskoczyć na krawężnik i się wzdłuż niego
    slizgają...

    > Można poszukać przyczepności kawałek obok skręcając kołami :)

    W rowie.

    --
    ___________ (R)

  • 149. Data: 2010-12-05 18:07:43
    Temat: Re: BMW za dobre na śnieg...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 05 Dec 2010 12:35:27 +0100, J.F. napisał(a):

    > Nie jest, bo jakis tunel przebiega przez zrodek.

    Pokaż mi FWD które nie ma tego tunelu.

    > Siedzialem z tylu czy nie .. ale szerokim rozkrokiem trzeba :-)

    Pokaz mi to FWD gdzie będzie wygodniej.

    > No to wtedy nie jedziesz, bo to jednak duza gorka :-)

    To w takich warunkach FWD w ogóle nie ruszy.

    > A takiemu troche lepszemu niz lajzie ?

    Większe możliwości sterowania.

    > A czemu jest taka d* nie kierowca, ze nie wcisnales sprzegla sekunde
    > wczesniej, skoro byla taka potrzeba ? :-)

    Bo mam odruchy z RWD, gdzie nie jest to potrzebne.

    --

  • 150. Data: 2010-12-05 18:08:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 5 Dec 2010 17:51:11 +0100, Adam Płaszczyca wrote:

    >Jesli miałeś złe odruchy w RWD, to teraz może jest dla Ciebie lepiej...

    Byc moze.
    Ale tak mi jakos wyszlo na placyku, ze jak sie chce wahadelko
    wygasic, to kombinowanie z gazem czesciej sie konczylo porazka niz
    trzymanie sprzegla.

    J.