-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Tengu <t...@g...wytnij.to.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Automat z napędem na tył a zima .....
Date: Tue, 15 Nov 2011 14:57:18 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 25
Message-ID: <j9tr3v$aee$1@inews.gazeta.pl>
References: <4ec0e3e6$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@1...googlegroups.com>
<j9te56$1uf$1@inews.gazeta.pl> <8...@p...pl>
NNTP-Posting-Host: 94-40-24-73.tktelekom.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1321365439 10702 94.40.24.73 (15 Nov 2011 13:57:19 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Nov 2011 13:57:19 +0000 (UTC)
X-User: tengu1
In-Reply-To: <8...@p...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0) Gecko/20111105 Thunderbird/8.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2413391
[ ukryj nagłówki ]On 2011-11-15 12:24, RoMan Mandziejewicz wrote:
> Hello komar,
>
> Tuesday, November 15, 2011, 11:18:19 AM, you wrote:
>
>>> Poslizg z FWD w zakrecie prowadzi do wypadniecia z trasy lub zjazdu na
>>> przeciwlegly pas, czesto konczy sie zderzeniem czolowym z
>>> nadjezdzajacym samochodem. Niestety w FWD kola napedowe sa rowniez
>>> kolami kierunkowymi. W samochodach z RWD w wiekszosci przypadkow tyl
>>> zacznie wyprzedzac przod (kola napedowe), przy czym kola kierunkowe w
>>> poslizgu w dalszym ciagu utrzymuja przyczepnosc z podlozem, co
>>> gwarantuje sterownosc.
>> no i zamiast czołówki uderzenie w bok...
>
> W FWD po przyhamowaniu w poślizgu podsterownym.
>
Na to nie ma reguły - podczas hamowania, samochód zachowa się inaczej w
zależności od przyczepności, skrętu kół, profilu zakrętu, prędkości itd.
Poza tym RWD i FWD hamują podobnie (no chyba, że to traktor z hamulcem
na jedną oś ;)). Zasadnicza różnica jest gdy chcemy przyspieszyć: np. na
wyjściu z zakrętu.
--
Tengu
Następne wpisy z tego wątku
- 16.11.11 00:38 scobowski
- 16.11.11 00:30 kkk
- 16.11.11 08:07 ArekM
- 21.11.11 20:46 Adam Płaszczyca
- 21.11.11 20:47 Adam Płaszczyca
- 21.11.11 20:48 Adam Płaszczyca
- 21.11.11 20:49 Adam Płaszczyca
- 21.11.11 20:50 Adam Płaszczyca
- 22.11.11 10:24 Tengu
- 22.11.11 12:01 J.F
- 22.11.11 12:11 J.F
- 22.11.11 12:15 J.F
- 22.11.11 12:41 J.F
- 22.11.11 12:45 J.F
- 22.11.11 16:36 _ąćęłńóśźż.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=