eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAutomat z napędem na tył a zima .....Re: Automat z napędem na tył a zima .....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Tengu <t...@g...wytnij.to.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Automat z napędem na tył a zima .....
    Date: Tue, 15 Nov 2011 14:57:18 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 25
    Message-ID: <j9tr3v$aee$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4ec0e3e6$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@1...googlegroups.com>
    <j9te56$1uf$1@inews.gazeta.pl> <8...@p...pl>
    NNTP-Posting-Host: 94-40-24-73.tktelekom.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1321365439 10702 94.40.24.73 (15 Nov 2011 13:57:19 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Nov 2011 13:57:19 +0000 (UTC)
    X-User: tengu1
    In-Reply-To: <8...@p...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0) Gecko/20111105 Thunderbird/8.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2413391
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-11-15 12:24, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello komar,
    >
    > Tuesday, November 15, 2011, 11:18:19 AM, you wrote:
    >
    >>> Poslizg z FWD w zakrecie prowadzi do wypadniecia z trasy lub zjazdu na
    >>> przeciwlegly pas, czesto konczy sie zderzeniem czolowym z
    >>> nadjezdzajacym samochodem. Niestety w FWD kola napedowe sa rowniez
    >>> kolami kierunkowymi. W samochodach z RWD w wiekszosci przypadkow tyl
    >>> zacznie wyprzedzac przod (kola napedowe), przy czym kola kierunkowe w
    >>> poslizgu w dalszym ciagu utrzymuja przyczepnosc z podlozem, co
    >>> gwarantuje sterownosc.
    >> no i zamiast czołówki uderzenie w bok...
    >
    > W FWD po przyhamowaniu w poślizgu podsterownym.
    >

    Na to nie ma reguły - podczas hamowania, samochód zachowa się inaczej w
    zależności od przyczepności, skrętu kół, profilu zakrętu, prędkości itd.
    Poza tym RWD i FWD hamują podobnie (no chyba, że to traktor z hamulcem
    na jedną oś ;)). Zasadnicza różnica jest gdy chcemy przyspieszyć: np. na
    wyjściu z zakrętu.

    --
    Tengu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: