  • Data: 2012-03-19 12:14:16
    Temat: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Massai wrote:

    > Prawie nowa Civic 1.8 z automatem to pewnie był i-shift, czyli
    > zautomatyzowany manual. Nie miał łopatek do "tiptronika"?
    >
    > Dodatkowo - ten denerwujący "moment zamyślenia" jest fałszywym
    > subiektywnym odczuciem. Sam zmieniłbyś bieg WOLNIEJ niż redukuje
    > automat.
    >
    > Skrzynia automatyczna zmienia biegi szybko. Bardzo szybko jak na
    > standardy amatorskie.
    > Jak się ściga manual z automatem (klasyczny, 4-5 biegowy), to
    > zazwyczaj wygląda to tak:
    >
    > 1. start, manual wyskakuje do przodu (automat przy starcie od zera
> [...]

    dokładnie tak. jak kopnę pedał w dechę to silnik do 4500 idzie i dopiero
    wtedy zmienia biegi ale wtedy to ja mam koło 100 na liczniku i już dawno
    zakończyłem manewr wyprzedzania i wróciłem na swój pas.

    W sumie to musze zaobserwować czy Vel Satis jak sie kopnie szybko do dechy
    nie redukuje biegu. Jak na razie to sie na inteligencji komputera
    sterującego skrzynią w Vel Satisie nie zawiodłem. Pod górki też prawidłowo
    kombinuje nawet jak jest ślisko.