  • Data: 2012-03-19 14:42:48
    Temat: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Odnośnie wymiany to jest to bardzo dziwna sprawa - prywatne warsztaty
    > nawołują do wymiany oleju, ASO z kolei twierdzi, że wymiana nie jest
    > konieczna.

    Ksiazka serwisowa kazala wymieniac, a nie mogli sobie poradzic, bo Tiptronic
    mial zdaje sie dwie komory na olej i nie chcac zapowietrzyc skrzyni
    wymienili tylko w jednek (wiekszej) komorze.

    > Wzrost spalania? Peugeot 407 2.0HDi '04 pali 6.8 w mieście, 407SW 2.0HDi
    > '08 z automatem pali 8.2. Za wygodę się płaci, jakbym patrzył na koszty to
    > pewnie jeździłbym Polonezem z gazem (dwa miałem, koszty znam).

    Zalezy od silnika, np. moja Primera z 2001 albo 2000 roku w ASB miala 6
    biegow, podczas gdy manual mial 5, wiec spalanie bylo w zasadzie takie samo.

    Pozdrawiam
    Dysiek