  • Data: 2012-03-19 14:02:29
    Temat: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
    Od: Krzysiek Matyasik <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-19 00:49, scobowski pisze:

    > "i jestem tak zajebisty, że nie mam nawet pojęcia, że nie tylko w suburu
    > jest torsen..."
    >
    > *wa.

    Gdzieś napisałem, że jestem zajebisty i tylko Subaru ma torsena?

    Niestety, prawdziwym quattro w Audi nie miałem okazji się pobawić.
    Bawiłem się tylko haldexem w TT 1.8T 225KM i w tym przypadku jest to
    lipa, ALE: dla 80% populacji haldex będzie rewelacją, bo można ruszyć na
    śliskim; dla mnie haldex to żadna rewelacja, bo w zakręcie może postawić
    bokiem, dopinając tył w zupełnie niekontrolowany dla mnie sposób.

    > Głupia dyskusja biednych ludzi. Od kiedy to tak różne potrzeby się
    > załatwia jednym samochodem..?
    > Do wożenia dupy po mieście jest automat (taak, na trasę też), do
    > ścigania na ćwiartkę jest kłówka i czteronapęd (choć inny, niż na
    > szuter), żeby rozwiaźć babę do pracy i dziecko do szkoły "pasek w
    > tedejiku" albo vanik (a chętnie z automatem i czteronapędem na zimę!) a
    > na dojazd do pracy i bujanie się w weekend jest shadow 1100 albo
    > sportster 883.
    >
    > i chuj ;)

    Pasek w tedejiku do rozwożenia baby i dzieciaka? A kto kupuje
    turbodiesla na krótkie odcinki? I po co duże kombi dla jednej kobiety i
    dzieciaka w foteliku?

    ;)