eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAutomat [bedzie flejmik?:)]Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!.POSTED!not
    -for-mail
    From: Krzysiek Matyasik <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
    Date: Sun, 18 Mar 2012 22:03:37 +0100
    Organization: Multimedia Polska SA
    Lines: 27
    Message-ID: <jk5ijv$t8f$1@news.mm.pl>
    References: <jk5b94$d9k$1@news.task.gda.pl> <jk5e4b$rp1$1@news.mm.pl>
    <jk5etd$ep8$1@usenet.news.interia.pl> <jk5h4s$spl$1@news.mm.pl>
    <jk5hnl$qj5$1@news.task.gda.pl> <1...@p...pl>
    NNTP-Posting-Host: host-89-229-73-111.szczecin.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.mm.pl 1332104639 29967 89.229.73.111 (18 Mar 2012 21:03:59 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Mar 2012 21:03:59 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:10.0.2) Gecko/20120216
    Thunderbird/10.0.2
    In-Reply-To: <1...@p...pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2439870
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-03-18 21:52, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Hello Marek,
    >
    > Sunday, March 18, 2012, 9:48:56 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    >>> Tylko klasyczny manual z pedałem sprzęgła pozwala na dohamowania z
    >>> redukcją i spinaniem sprzęgła w konkretnym momencie. Innymi słowy -
    >>> manual pozwala na pełną kontrolę nad procesem zmiany biegu.
    >> a teraz powiedz do czego to potrzebne normalnemu kierowcy który samochodu
    >> używa do przemiszczania sie a nie do napawnia sie faktem jazdy.
    >
    > Trzeba zacząć od definicji "normalnego kierowcy". Dla mnie normalny
    > kierowca to taki, który oprócz toczenia się w korkach w mieście
    > potrafi docenić rozkosze dynamicznej jazdy górskimi drogami a nie
    > wlecze się w górach jak ostatnia ciota i trzyma nogę na hamulcu przez
    > cały zjazd.
    >
    >

    Akurat z hamowaniem biegami w automacie podczas zjazdu z góry nie było
    problemu nawet w wiekowym, trzybiegowym automacie z 1972 roku (Lincoln
    Continental), więc trzymanie nogi na hamulcu to ewidentny błąd w sztuce,
    który popełniają bardzo często onaniści, liczący na zerowe zużycie
    paliwa. Biedaki nie wiedzą, że już w Polonezach z gaźnikami był ZHS,
    czyli zawór hamowania silnikiem :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: