-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!.POSTED!not
-for-mail
From: Krzysiek Matyasik <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
Date: Sun, 18 Mar 2012 22:03:37 +0100
Organization: Multimedia Polska SA
Lines: 27
Message-ID: <jk5ijv$t8f$1@news.mm.pl>
References: <jk5b94$d9k$1@news.task.gda.pl> <jk5e4b$rp1$1@news.mm.pl>
<jk5etd$ep8$1@usenet.news.interia.pl> <jk5h4s$spl$1@news.mm.pl>
<jk5hnl$qj5$1@news.task.gda.pl> <1...@p...pl>
NNTP-Posting-Host: host-89-229-73-111.szczecin.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.mm.pl 1332104639 29967 89.229.73.111 (18 Mar 2012 21:03:59 GMT)
X-Complaints-To: a...@m...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Mar 2012 21:03:59 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:10.0.2) Gecko/20120216
Thunderbird/10.0.2
In-Reply-To: <1...@p...pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2439870
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-03-18 21:52, RoMan Mandziejewicz pisze:
> Hello Marek,
>
> Sunday, March 18, 2012, 9:48:56 PM, you wrote:
>
> [...]
>
>>> Tylko klasyczny manual z pedałem sprzęgła pozwala na dohamowania z
>>> redukcją i spinaniem sprzęgła w konkretnym momencie. Innymi słowy -
>>> manual pozwala na pełną kontrolę nad procesem zmiany biegu.
>> a teraz powiedz do czego to potrzebne normalnemu kierowcy który samochodu
>> używa do przemiszczania sie a nie do napawnia sie faktem jazdy.
>
> Trzeba zacząć od definicji "normalnego kierowcy". Dla mnie normalny
> kierowca to taki, który oprócz toczenia się w korkach w mieście
> potrafi docenić rozkosze dynamicznej jazdy górskimi drogami a nie
> wlecze się w górach jak ostatnia ciota i trzyma nogę na hamulcu przez
> cały zjazd.
>
>
Akurat z hamowaniem biegami w automacie podczas zjazdu z góry nie było
problemu nawet w wiekowym, trzybiegowym automacie z 1972 roku (Lincoln
Continental), więc trzymanie nogi na hamulcu to ewidentny błąd w sztuce,
który popełniają bardzo często onaniści, liczący na zerowe zużycie
paliwa. Biedaki nie wiedzą, że już w Polonezach z gaźnikami był ZHS,
czyli zawór hamowania silnikiem :)
Następne wpisy z tego wątku
- 18.03.12 22:13 Marek Dyjor
- 18.03.12 22:16 Marek Dyjor
- 18.03.12 22:22 megrims
- 18.03.12 22:29 MadMan
- 18.03.12 22:27 Krzysiek Kielczewski
- 18.03.12 22:36 Krzysiek Kielczewski
- 18.03.12 22:37 RoMan Mandziejewicz
- 18.03.12 22:42 ojciec
- 18.03.12 22:42 ojciec
- 18.03.12 22:44 ojciec
- 18.03.12 22:45 ojciec
- 18.03.12 22:46 Krzysiek Kielczewski
- 18.03.12 22:48 Krzysiek Kielczewski
- 18.03.12 22:49 ojciec
- 18.03.12 22:54 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-18 Ostrów Wielkopolski => Laravel PHP Developer <=