  • Data: 2011-09-09 20:22:55
    Temat: Re: Automapa, żale poczatkującego
    Od: "Arbiter" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:j4d035$n9t$1@news.onet.pl...

    > Zaś o problemach z AM na różnych "wynalazkach" można poczytać choćby na
    > pdaclub.pl/forum

    mi tam AM zawiesza jakies tanie urzadzenie z marketu. W każdym razie nie
    działa poprawnie. Obsluga automapy jest nieintuicyjna. Nienawidzę tej
    nawigacji. Już lepszy jest darmowa nawigacja zaintalowana na tym hardware
    fabrycznie.

    TomTom (szczególnie w telefonie) jest super intuicyjny. Uwielbiam tą
    nawigację.
    Nawigacja wbudowana w Nokii N8 jest tragiczna i nie polecam jej.
    Z tych czterech które mialem okazję używać tomtom jest najlepszy. I mimo ze
    moze ma mapy gorsze niż AM, to najbardziej go lubię i mogę na nim polegać