  • Data: 2011-09-10 01:45:59
    Temat: Re: Automapa, żale poczatkującego
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-09 15:21, r...@k...pl pisze:
    > Fri, 09 Sep 2011 14:34:43 +0200, w<j4d151$l7u$1@inews.gazeta.pl>,

    > Skoro tak wrzeszczysz, to ja już nic nie poradzę...
    To tylko forma oddania "w piśmie" ekspresji w komunikatach mówionych:
    składają się z oderwanych pojedynczych słów, a nie z pociętych
    wypowiedzi - inne naciski, inna linia zdania - w Navigonie praktycznie
    nie słychać faktu składania poszczególnych "klocków".

    > Dosyć śmieszna uwaga od kogoś kto używa map Navteqa.

    Tylko że oprócz dróg i części adresów z Navteq-a, AM jeszcze ma dołożone
    dodatkowe dane - obrysy budynków, czy właśnie linie kolejowe (boczne)

    --
    Wojciech Smagowicz